Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Erkekleri erkeklere sorma üzerine

Erkekleri erkeklere sorma üzerine
 

Biz kızlar...

Nasıl da sabırsızız değil mi? Nasıl da her şey dört dörtlük olsun isteriz... Daha kutlanmasına dört ay olan doğum günleri için nasıl da bugünden planlar yaparız?!

Bugünkü yazımda anlatacağım konu çocukluk arkadaşım, değerli insan, şahsına partiler planlanan yakışıklı M, ve uğruna gecesini gündüzüne katarak deli divane parti hazırlığı peşinde koşan sevgili Ö arasında geçiyor. Öncelikle şunu söylemek istiyorum pek sevgili dostlar M ve Ö, eğer bu yazımı okuyorsanız artık birbirinize karşı olan tüm hislerinizi bir dillendirin gözünüzü seveyim. Hayır yani, bizler anlamayalım diye şekil şukul hareketler yapıyorsunuz valla ayıp ediyorsunuz. Ama bilmiyorsunuz ki biz her şeyin farkındayız.
Neyse devam ediyorum, biz Ö'cüğümle haldır huldur nasıl yaparız ne yaparız diye kendimizi paralarken yine ortak arkadaşımız olan O, geldi bizim kızın yanına; "sen burada planlar yaparken o çocuk şimdi kaç kızı götürüyordur" dedi. Tabi ben şok, bizim kız ağlamaklı. Bak O dedim, söyleme öyle dedim, kız değer veriyor çabalıyor dedim. Üzerine birde "o çocuk öyle şeyler yapmaz" ıda bir güzel ekledim. O bana gülerek baktı, "genelde yapmaz dediklerin yapar Gözde" dedi. 

Sonrasında garip bir sessizlik. Bir... İki... Üç... Tik tak... Tik...

"Ben onun her şeyini biliyorum, bir kız olsaydı tabiki de haberim olurdu" diye atılarak sessizliği bozan benim madur Ö'cüğüm oldu. Uğruna party night'lar hazırladığı çocuğa dil uzatılıyor sonuçta kolay değil. Bende hala tık yok, Güzin ablanız durum değerlendirmesi yapıyor. Tam okey dedim, okkalı cevabı yapıştırmaya hazırlanırken O siper aldı ve tekrardan atağa geçti: " Sen öyle san, kızım biz erkeğiz bak kendimi de katıyorum araya. Senin gösterdiğin ilgi değer hoşuna gidiyor senin yanında poh pohlanıyor, ama yanından ayrılınca ne yapıyor biliyor musun? Senin verdiklerini bir başkasına püskürtüyor. O yakın kız arkadaşlarını öyle sosyal medyadan görmekle tanımış olmuyorsun, alıp seni tanıştırdı mı onlarla? Bak ben söylüyorum, adamdan tamamen emin ol önce, tek taraflı olmaz bu işler. Ha karşılık varsa zaten çorap söküğü..."

Bu diyalogdan sonra aklımdan geçen ilk şey: "Neden cevap veremiyorum ben be!?" oldu. Sebebi böyle bir durumu yaşamış olmam olabilir mi? Evet. Peki O haklı mı? Pek tabii. 
Yani neymiş; karşımızdaki kişiden emin olmamız ve yola öyle çıkmamız gerekiyormuş. Sevgili O haklı, tabi ki bir erkeğin kafasından geçen tilkileri en iyi bir erkek anlayabilir. Bu konuda bizi aydınlatan, gerçekleri pek hoş olmasa da yüzümüze tokat gibi çarpan O'ya şükranlarımı sunuyorum. 

Hepimizin nefret ettiği erkeklerde bunlar değil mi zaten? Burnu havada, k*çı tavanda. Spor salonunda iki ter atıp sixpack yaptın diye Orlando Bloom olmadın. Ben Affleck' te olmadın. Hele ki adam hiç olmadın. Adamlık farklı meziyetler içeriyor. Bunu anlayabiliyorsan zaten adamsın, ama eğer oraya buraya yarı çıplak fotoğraflarını sallayıp like peşinde koşuyorsan, üzgünüm bebeğim, sen olmamışsın. 

Konuyu çok yanlış anlamışsın, otur, sınıfta kaldın.

 

 

 
Toplam blog
: 22
: 210
Kayıt tarihi
: 29.08.15
 
 

İçinizden biri... ..