Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '12

 
Kategori
Futbol
 

Ertuğrul Ata, Aykut Hocadan özür dileyecek!

Meğer bizim Ertuğrul Ata da “Aykut istifa !” diye bağırmış!

Ağzından kaçırdı!

“Yazıklar olsun sana oğlum! İnsan hemşerisinin istifasını ister mi?  Nasıl Sakaryalısın sen? Belki de senin yüzünden istifa etti! Ulan Ertuğrul bile istifa et diyor; öyleyse istifa et Aykut demiştir!”

Üzüldü yaptığına tabi!

“Valla baba, o moral bozukluğuyla onun hemşerimiz olduğunu unuttum! Neyse; bir dahaki maçta En büyük Fener; Aykut kocaman, diye bağırırım; anlar o!”

“Oğlum, abilerin Oğuz’la Aykut’un takımdan gönderilmeleri yüzünden az daha Fenerbahçe’yi bırakıyorlardı. Zor ikna ettim onları! Yoksa Hakan Şükür’ün oynadığı takıma geçeceklerdi neredeyse ulan! “

“Ciddi misin?”

“Abilerine sor! Dedim o Sapancalı! Sakaryalı sayılmaz! Öyle ikna ettim!“

İlk lig maçında gidip özür dileyecek!

Ben de telefonla dinleyeceğim!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..