Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Siyaset
 

Ertuğrul Günay bakanlıktan niye ayrıldı?

Ertuğrul Günay bakanlıktan niye ayrıldı?
 

Son kabine değişikliğinde iç işleri, sağlık, mili eğitim ile kültür ve turizm bakanları değişti…

İşin garip yanı bu bakanların değişeceği aylar önceden belliydi…  Her bakanın niçin değişmesi  gerektiği bile yazıldı çizildi… Bir teki hariç: Ertuğrul Günay’ın niye bakanlıktan ayrılması gerektiği konusu ise evelendi  gevelendi…

Ertuğrul Günay tam 5,5 yıldır görevdeydi… Başarılı ya da başarısız olduğunu tartışmayacağım… Her bakan gibi yaptıkları ve yapamadıkları elbet vardır… Ve makamların mutlaka sonu olacaktır, olmalıdır da… Yine de çok merak ediyorum bakanlıktan alınma/ayrılma nedenini…

Fakat herkesin bilip de dile getiremediği gerçek, zamanı daha çok direnmekle geçti… O iltica etmiş biri gibi kaldı… Kan uyuşmazlığı mı, kültür uyuşmazlığı mı demek lazım buna bilemiyorum?

Son ana kadar görevi başında kaldı… Gideceğini bildiği halde…

Ertuğrul Günay’ın anıları kitabını hep bekleyeceğim… Öyle’’ biz demedik mi?’’ ön yargısı olmadan hem de…

Benim için bu olay olağanüstü önemli: Kültürel kodlanmalar ülkemizi birlikte yaşanılır olmaktan çıkardı mı, yoksa hala bu olası mı? Derdim bu…

Dilerim bu olasılık hala vardır ve parti içinde başka görevleri olur...

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..