Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Erzurum Çarşı Azar Leylim Amman

Erzurum Çarşı Azar Leylim Amman
 

Erzurum'da sokakta sigara içen bir bayan tartaklanmış


Erzurum’da bir “bayan” ulu orta yerde sigara içmiş, inanamadım! Ramazan mevkii, iftar evli sokakta gerçekleşen olayda bayan sigara üstüne güzel de bir dayak yemiş. 

Bu olayda MB’nin konusu oldu ya hayret ki ne hayret? “Efendim mahalle baskısı mı korsan baskı mı?” “Yok efendim ben oruç tutmuyorum senin tuttuğunu tutuyor muyum?” “ Herkesin tuttuğu…” gibisinden aleni provokasyon ve spekülasyonlar, aldı yürüdü. 

Olayda pek çok püf noktası var: 

Madde 1: Gördüğüm kadarıyla açık ve hatta saçık bir bayansınız. Sokakta ne arıyorsunuz? Hayır Erzurum bu, İstanbul gibi taşı toprağı altın bir yer değil. Kaldı ki “bayanların” sokağaçıkmasının dinimizce mazurlu olduğunu bilmiyor musnuz? Mazuriyetinizi zirtopolojik mütefessiren ulema heyetine arz edersinzi size sokağa çıkacağınız zamanı söylerler… 

 

Madde 2: İlgili fotoğrafta elinize bir çanta görünüyor. Üstünde YL, VV gibi garfler taşımayan, hayvan derisinden yapılmamış, muhtemelen dosya veya notbuk içeren öyle bir çantayla niye dışarı çıkıyorsunuz? Siz yoksa çalışıyor musunuz? Ulemadan “çalışamaz” raporu neden almadınız? Eteğinizin eksik olduğu, saçınızın kısa ve açık olduğu göz önüne alındığında göz ardımızda kalan nesnelerin özgül ağırlıkları ne olur? 

 

Madde 3: Evli misiniz? Şayet değilseniz bizim emmoluna sizi düşünebilir miyiz? Tabii uygun şekilde kapanıp su geçirmez hale gelmeniz şartıyla. 

 

Madde 5: Madde dört Konusundaki unutkanlığım beni nereye götürecek? 

 

Madde 6: Size “bayan” diyebilir miyiz? 

 

Madde 7: Ülkemizde sigara içmenin ekmek yemekten bile önemli olduğu düşünüldüğünde, beyninde kalan son gıdım hücreleri de duman altı etmek için çırpınan onca babayiğidin karşısına geçip de nispet yapmaya utanmadınız mı? 

 

Madde 8: Bizim oğlan çok fena kokuyor altını değiştirmezsem ben boğulacağım, zahmet olmazsa buraya da iki duman üfler misiniz? 

 

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....