Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Ekim '07

 
Kategori
Haber
Okunma Sayısı
5426
 

Eşi diye misafirle seks yaptı

Eşi diye misafirle seks yaptı
 

Gelde şimdi bu kadın milletine akıl sır erdir..

Uzak bir ülkedeki kadıncağızın biri, evindeki misafir beyefendiyi kocası sanmış (güya) ve yanlışlıkla bir güzel sevişmişler..
E ne olmuş yani?
Sonrada polise gitmiş ve ''bu adam bana tecavüz etti'' şikayetçiyim.. Bu korkunç olayı kocamla yapıyor ve yaşıyorum zannettim ben masumum demiş..

Olay nasıl gerçekleşmiş?

Şu meşhur Malezya var ya işte o ülkenin kuzeydoğusundaki Terengganu Eyaleti’nde bahsi geçen bu hanımefendi.
Ramazan Bayramı için temizliktir telaştır arkasından bayram baklavasıdır yemeğidir vs.dir derken çok yorulmuş ve bütün gün iş yapmaktan anam ağladı demiş..
Bütün ev kadınları gibi, çünkü bayram üzeri bu çok normalmiş..

Bu olayın kurbanı olan bu masum insancaz, kendi halinde bir ev kadını ve 40 yaşındaymış..

Ben o gün, ölü gibi yorgundum ve çok erken yattım.. Bir saat sonra, yanımda bir erkeğin yattığını farkettim ama yüzünü göremiyordum... Çılgınlar gibi sevişmeye başladık ama bir de ne göreyim kocamın hayali tam karşımda duruyor ve bana bakıyor ve bir yandan da sevişiyoruz onunla...

Dedimki kendi kendime, kız ayol bu nasıl bir iştir böyle, kocam olacak ahmak, kudurmuş bir hayvan gibi karşımda duruyor öyle yiyecek gibi bana bakıyor ve bir yandan da ayı gibi benimle sevişiyor.. Diye düşünürken, nihayet kocamın gür sesiyle gelebilmiştim!

Alçak kadın. Arkadaşım olan misafirimle beni nasıl aldatırsın bre rezil, bre zındık zennesi??? Diyerekten beni azarlamıyor mu?
Küstüm tabii o günden beri kendisiyle konuşmuyorum.

Kocamda komşularda şahit hakim beyciğim..

Daha o an ''imdattt imdattt'' canım kocacığım bu namus düşmanı arkadaşın olacak adam var ya bana tecavüz etti.. Yetiş hemen polis çağır, bu adam senin namusuna namussuzluk etti.. Kurtar beni.. Diye bağırdım..

Bu suçlama üzerine polis boş durur mu derhal gelir ve bizim namus düşmanı olan misafir adamı tutuklar...

Bencede iyi yapmışlar suçlu tecavüzcüler tutuklanmalılar..

Habere gelen yorumlar:

1 - Misafir ne kafir..Cinsinden mi bilmem ama adam sen de elin namahremini aylarca evinde ne beslersin.
2 - Bi de balla kaymakla beslediysen... Neyse. Siz de kadının günahını almayın canım. Sizin kalbiniz fesat. Başında mı dikildiniz. Kadıncaaz zaten bayram hazırlıklarından yorgun düşmüş.
3 - Haaaa haa ha yalana bak yalanaaa İnsan kocasını kokusundan tanır be !!!!!!
4 - Bizde inandık.. Salaklık ruhumuzda ya Malezya'lı bile keyfini yapıyor...

Haber:Hürriyet.com ve ayrıca yazının başlığı (Eşi diye misafirle seks yaptı) haberin başlığıdır değerli bilginize!

Bu olaydan ne mi anlıyoruz?

Her önünüze gelen misafiri ve erkek arkadaşınızı karınıza teslim etmeyiniz!

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Evde bir tane kadın olduğu için adam suçlu birkere.Çünkü arkadaşının karısı olduğu belli.Evde iki erkek olduğu için kadın karıştırmış olabilir.AMAAAA.Karıştırılan,terlik,çorap yada elbise değil erkek.Ohaa denir bu kadına yani.Besbelli ki o karıştırma işini pek beğenmiş ve işine gelmiş anlaşılan.Yada 40 senedir kocasıyla ilişkiye girmiyorlar demektir,yatakta onu tanıyamadığına göre :)) sevgiler.

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 
 28.10.2007 1:46
Cevap :
Belki de sizin tahminleriniz gibidir efendim.. Her şey olabilir.. :) Çünkü; İnsanlığın Moku çıktı.. Teşekkür ederim.  29.10.2007 21:53
 

İnanmıyorum kocası diye başkasıyla seviştiğine insan ne kadar yorgun da olsa kocasını tanımaz mı kocasının tenini vücudunu bilmez mi 40 yaşında bide, hiç inandırıcı değil bence.. SEVGİLER,

Mavi Ruh 
 18.10.2007 18:05
Cevap :
Sevgili Mavi Ruh, Ben inanmışım gibi mi gözüküyorum oradan? :) Saygılarımla değerli yorumunuza teşekkür ederim..  18.10.2007 19:42
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1989
Toplam yorum
: 5393
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4926
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster