Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

Eşi diye misafirle seks yaptı

Eşi diye misafirle seks yaptı
 

Gelde şimdi bu kadın milletine akıl sır erdir..

Uzak bir ülkedeki kadıncağızın biri, evindeki misafir beyefendiyi kocası sanmış (güya) ve yanlışlıkla bir güzel sevişmişler..
E ne olmuş yani?
Sonrada polise gitmiş ve ''bu adam bana tecavüz etti'' şikayetçiyim.. Bu korkunç olayı kocamla yapıyor ve yaşıyorum zannettim ben masumum demiş..

Olay nasıl gerçekleşmiş?

Şu meşhur Malezya var ya işte o ülkenin kuzeydoğusundaki Terengganu Eyaleti’nde bahsi geçen bu hanımefendi.
Ramazan Bayramı için temizliktir telaştır arkasından bayram baklavasıdır yemeğidir vs.dir derken çok yorulmuş ve bütün gün iş yapmaktan anam ağladı demiş..
Bütün ev kadınları gibi, çünkü bayram üzeri bu çok normalmiş..

Bu olayın kurbanı olan bu masum insancaz, kendi halinde bir ev kadını ve 40 yaşındaymış..

Ben o gün, ölü gibi yorgundum ve çok erken yattım.. Bir saat sonra, yanımda bir erkeğin yattığını farkettim ama yüzünü göremiyordum... Çılgınlar gibi sevişmeye başladık ama bir de ne göreyim kocamın hayali tam karşımda duruyor ve bana bakıyor ve bir yandan da sevişiyoruz onunla...

Dedimki kendi kendime, kız ayol bu nasıl bir iştir böyle, kocam olacak ahmak, kudurmuş bir hayvan gibi karşımda duruyor öyle yiyecek gibi bana bakıyor ve bir yandan da ayı gibi benimle sevişiyor.. Diye düşünürken, nihayet kocamın gür sesiyle gelebilmiştim!

Alçak kadın. Arkadaşım olan misafirimle beni nasıl aldatırsın bre rezil, bre zındık zennesi??? Diyerekten beni azarlamıyor mu?
Küstüm tabii o günden beri kendisiyle konuşmuyorum.

Kocamda komşularda şahit hakim beyciğim..

Daha o an ''imdattt imdattt'' canım kocacığım bu namus düşmanı arkadaşın olacak adam var ya bana tecavüz etti.. Yetiş hemen polis çağır, bu adam senin namusuna namussuzluk etti.. Kurtar beni.. Diye bağırdım..

Bu suçlama üzerine polis boş durur mu derhal gelir ve bizim namus düşmanı olan misafir adamı tutuklar...

Bencede iyi yapmışlar suçlu tecavüzcüler tutuklanmalılar..

Habere gelen yorumlar:

1 - Misafir ne kafir..Cinsinden mi bilmem ama adam sen de elin namahremini aylarca evinde ne beslersin.
2 - Bi de balla kaymakla beslediysen... Neyse. Siz de kadının günahını almayın canım. Sizin kalbiniz fesat. Başında mı dikildiniz. Kadıncaaz zaten bayram hazırlıklarından yorgun düşmüş.
3 - Haaaa haa ha yalana bak yalanaaa İnsan kocasını kokusundan tanır be !!!!!!
4 - Bizde inandık.. Salaklık ruhumuzda ya Malezya'lı bile keyfini yapıyor...

Haber:Hürriyet.com ve ayrıca yazının başlığı (Eşi diye misafirle seks yaptı) haberin başlığıdır değerli bilginize!

Bu olaydan ne mi anlıyoruz?

Her önünüze gelen misafiri ve erkek arkadaşınızı karınıza teslim etmeyiniz!

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..