Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Eşim internette sanal alemde yaşıyor, aile hayatımız bitti

 

“5 yıl önce eşimle birbirimizi severek evlendik. Bu evliliğimizden 3 yaşında bir çocuğumuz var.

Eşim, evlendiğimizden bir yıl sonra hamileliği nedeniyle işten ayrıldı. O günden beri de çalışmadı.

Ancak 2 yıldan bu yana aile hayatımız adeta bitti. İşten yorgun argın geliyorum.

Ev darmadağın, çocuk ağlıyor, yemek hazır değil. Sık sık lokantadan yemek getirtiyoruz.

Bazen de annemler yaptığı yemeklerden getiriyorlar.

Gece yarılarına kadar bilgisayarlar başında... Sabahları da çok geç kalkıyor.

Adeta sanal alemde yaşıyor.

Çocuğumuzla da doğru düzgün ilgilenmiyor. Evimiz yakın olduğu için çoğu zaman annem veya kız kardeşim çocukla ilgileniyor.

Bir insan bu kadar zamanı internette nasıl geçirir, anlayamıyorum. Umarım korktuğum gibi değildir.

Defalarca konuşmaya çalıştım, ama sonuç alamadım. ‘Sen bana karışamazsın, baskı yaparsan evden uzaklaştırılman için mahkemeye başvururum,’ diyor.

Ne yapacağımı bilemiyorum.  Aile hayatımız neredeyse çöktü. Ancak onu halen çok seviyorum, çocuğumuz da çok küçük… Bana bir yol gösterin."

***

Değerli okurum, eşinizin internet bağımlılığı gerçekten de aile hayatınızı sarsacak kadar ileri boyutlarda…

Ancak eşinizin internet bağımlılığının asıl nedeni, en verimli yaşında işten ayrılmış olması ve daha sonra da işe dönememiş olması olabilir.

Onunla konuşamadığınız ve iletişim problemi yaşadığınız açıkça anlaşılıyor.

Bu durumda bir uzmandan yardım almasını sağlamaya çalışmaktan başka çare kalmıyor.

Yine konuşamazsanız, ona bir mektup yazarak, bu olayın sizi ne kadar üzdüğünü, evliliğinizi tehlikeye soktuğunu ve çözüm bulamazsanız boşanma davası açacağınızı anlatın.

Ancak, bu sorunu bu şekilde çözemez ve artık bu duruma dayanamazsanız, elbette boşanma davası açma hakkınız doğar.

Evlilik, sevmek, sevilmek, özlemek, özlenmek, saygı görmek, anlamak, anlaşılmak ve yaşamı her yönüyle paylaşmak demektir.

Karşılıklı fedakarlıktır. En önemlisi de eşlerin birbirlerine ve çocuklarına değer vermesidir.

Eşlerden birinin uzun süreli ilgisizliği, eşine saygı duymaması, onu yok sayması, çocuğuyla ilgilenmemesi evlilik birliğini temelinden sarsar.

Ancak çocuğunuz çok küçük. Siz de eşinizi sevdiğinizi söylüyorsunuz.

Boşanma kararı ciddi bir karardır. Bu nedenle enine boyuna düşünmeden dava açmayın.

***

Değerli okurlarım, bana güvenerek yaşadığınız sorunları benimle paylaştığınız için çok teşekkür ediyorum.

Her şeyin istediğiniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..