Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Eskiciye satıldı tahtım, gidince baş tacım!

Eskiciye satıldı tahtım, gidince baş tacım!
 

Günlerden bir gün, gün ağarırken, doğmadı güneş. Gündüz olmadı o gün, hep gece kaldı gün. Hep geçe kaldı mutluluklar. Hep geçe kaldı umut edilmiş yarınlar. Yetişemedik birbirimize.

Yetişemedim ben yine, size. Erişemedim yüreğinize.

Fethedilmiştiniz çoktan. Ondan baktım uzaktan. Sormadınız. Ben saramazdım, siz de sarmadınız.

Yaklaşabildiğim kadar yakındım. Yakınlaştırdıklarınızdan daha da yakın. En yakınınızdan da yakın. Yakın beni, uzak tutun. Unutun. Sahteymiş sizdeki varlığım.

Fethedilmiştiniz çoktan.

Eskiciye satıldı tahtım: Gidince baş tacım. 

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..