Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Esmer fırtına

Esmer fırtına
 

Bu da geçecek biliyorum. Bu zamansız, bu apansız yakalandığım bu fırtına dinecek. Yanlış limanlar seçmişim kendime sığınacak. Ondan bu denli ağır hasarlar bırakıyor yüreğimde bu tufan. Toparlanmaya çalıştıkça, başka yerden yara alıyor ruhum. Ama biliyorum geçecek bu fırtına da... İçimi enkaza çevirse de, delik deşik etse de kalbimi geçip gidecek nasılsa...

Sakin kalmalı, beklemeliyim. Karşı koydukça, daha şiddetli vuracak o hırçın dalgalar yüzüme biliyorum. Bu sükunet, bu teslim oluş durdurur belki bu akılsız rüzgarı. Son yaptığı iyilik bana yön vermek olur belki. Ona benzemeyen rotalar çizer yüreğim kendine. Cebinde hala aşka dair sakladığı ümitleriyle...

Hele bir akıp gitsin içimdeki son kırıntılar da denize... İşte o zaman övüneceğim kendimle. Tek hatan sevmekse, sevmek zaten hata değildir diye arabesk sözcükler ezberleteceğim beynime... Elinden, kalbinden, ruhundan ne geliyorsa yaptın. O seni alabora edene kadar sahip çıktın sevgine diyeceğim. Bu denli büyük aşkları ancak hak edenlere vermek gerektiğini hatırlatacağım kendime, aklıma geldiğin her saniye...

Aklıma gelmelerin de azalacak nasılsa. Aynaya her bakışımda seni görmelerim son bulacak. Sadece şekil değiştirdi gülüşüm. Ama çalamadın yüzümdeki tebessümü. O gülüşe aşık olup, canı yananların ahıdır belki dudaklarımın kenarındaki bu yeni kıvrım diyeceğim. Ona da alışacağım... Eminim...

Unuturum seni yemin ederim. Tüm o ettiğin güzel sözleri, hatta edemediklerini, kendine sakladıklarını da unuturum. Sana çıkan her yolu kazırım hafızamdan. Bahsetmem kimseye beni sevda masasına çağırıp, aniden yapayalnız bırakmandan. Kendime söz veriyorum. Çok sürmez kurtulurum bu esmer fırtınadan...

 
Toplam blog
: 33
: 523
Kayıt tarihi
: 15.03.08
 
 

11 Haziran 1983 doğumluyum. Sağlıkçı olmama rağmen uzun zamandır edebiyata ilgi duyuyorum. Aklımda b..