Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Esorita

Rodrigonun gitar konçertosunu dinlerken
uyumak istiyorum
cam parçalarının üstünde yürürken
seni duymak istiyorum
bir yudum alevde seni tatmak istiyorum
ruhunu bir çırpıda
yazmak istiyorum
sevadnın sesını sende
duymak istiyorum
oruç tutar gibi
seni sevmek istiyorum
çölde susar gibi
seni içmek istiyorum
yüreğinde yaşar gibi
seni istiyorum
kollarında üzüm salkımı gibi
uzanıp baş ağrısı tatmak istiyorum
kelimelerin ardından
sakladığın derinliğini görmek istiyorum
yalnız kalır gibi
turu sinada musa gibi
seni sevmek istiyorum
kalp krizi gibi aniden
aşkında ölmek istiyorum

 
Toplam blog
: 233
: 364
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Satış ve pazarlama uzmanıyım. Büyük ve yerel şirketlerde bölgesel ve ulusal satış ve bayii organizas..