Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '07

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Estetikli burun

Estetikli burun
 

Üç yıl önceydi, hastanede asansörle inerken katlardan birinde durdu ve dört genç kız bindiler ve onları görünce gülmemek için kendimi tutmaya çalıştım ama başaramadım, çünkü çok komik görünüyorlardı. Hepsinin burunlarında sargı vardı ve hepsi aynı şekilde bantla yapıştırılmıştı. Sanki, bir süre önce seri üretim bir burun ameliyatından çıkmışlar, o gün de kontrole gelmişlerdi. Sargının altındaki burunları göremedim ama eskisinden daha iyi olduğu konusunda şüpheliyim.

Çeşitli yerlerde karşılaştığım tanımadığım yüzlerde operasyon geçirmiş burunlarla karşılaşıyorum ve çoğunu bakar bakmaz anlıyorum. Anlıyorum, çünkü o yeni burunlar eski yüzlere yakışmıyor. Hele bazıları yüze "çirkin" bir görünüm veriyor. Belli ki, bıçak altına yatmışken iyice küçülsün istiyorlar ki neredeyse ortada burun kalmamış oluyor.

Mutlaka başarılı ameliyatlar da oluyordur ancak benim bakınca farkettiğim burunların çoğu tek başına güzel görünse de yüzleriyle uyumu yitiriyor. Güzel bir yüz ve güzel bir burun ancak o yüz o burnun değil, o burun o yüzün değil.

Doksanlı yıllarda olduğunu sanıyorum, bir dergide büyük şehirlerin varoşlarında burun estetiği konusunda bir yazı vardı. Kızların artık çeyiz için değil burunlarının estetiği için para biriktirdiklerini yazıyordu. Yıllarca tezgahtarlık yapıp zar-zor biriktirdikleri paraları bunun için harcadıklarını okuduğumda çok şaşırmıştım.

Genç kızlar bu konuda çok dikkatli olmalıdırlar. Çok özel bir durum yoksa burun için bıçak altına yatmanın hiç akıllıca olmadığını düşünüyorum. Son pişmanlığın geriye dönüşü olmayabilir.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..