Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '11

 
Kategori
Yapı / İnşaat
 

Ev alırsan tuğladan, kız alırsan Muğla'dan!

 

Birikimlerimizi nasıl değerlendirelim başlıklı ve konulu yazım çok okunuyor bugünlerde!

Demek ki millette para bol!

Nereye harcayacaklarını bilemiyorlar yalnız!

Aslına bakarsanız ben onu gırgırına yazmıştım!

“Parası olan adam senden mi öğrenecek nerede değerlendireceğini Ahmet? Yanlış değerlendirmelerde bulunup da milletin günahına girme! Zaten iki bin on iki krizlerle geçecek; senden bilmesinler!”

Gene de yazdım!

Başta TOKİ olmak üzere birçok inşaat firmalarından teşekkür mektubu aldım!

“Ahmet Bey, sayenizde bir artı bir daireleri bile yok satıyoruz! Önümüzdeki beş yıllık programımız doldu! “

“Ahmet Bey, gelen müşteriler sizi referans gösteriyorlar. Sayenizde yeni dizilerin sponsorluğuna girdik. “

Bunlar güzel şeyler!

Güzel de;

Bugün tuğla işi yapan bir arkadaşımla öteden beriden konuşurken bu konudan bahsettim ona!

“Abi tuğlayı yaz! Tuğlanın inşaat sektöründeki öneminden bahset! İşimiz açılsın!”

Başlığı bu nedenle böyle attım!

Muğla’nın kızlarına da bir kıyağım olsun istedim tabi!

Dua ederler belki!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..