Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

EV KADINI HALLERİ

EV KADINI HALLERİ
 

Kabul gününe gidiyor:))


Nasıl da özlemişim ev kadını olduğum  günlerde ayda üç dört gün,  peşinde koştuğum gün mantığını:) İki haftadır izindeydim dostlar, malum okul hazırlıkları, telaşları koşturmam gerekecek baktım, hazır yıllık izinimde var iken kullanayım rahar rahat yapayım hazırlıkları düşüncesiyle iki haftalığına izne ayrılmıştım. Bir hamaratlık bir hamaratlık, temizlik telaşı, günlere gitme, ikindi çayları, kısırlar, börekler...Aman  ne özlemişim meğer evkadını hallerimi.

Kahvaltya bir dosta git, öğlen gel kuzumu okula götür, ordan ikindi çayına başka bir  dosta git, gel miniği al okuldan,  yemek telaşı,  açık hava sineması varmış oraya koş, git, Bora sıkılsın filmi yarıda bırak eve dön, aklın orda kalsın, yat kalk, sabah aynı koşturmaca başlasın...Aralardaki temizlik, kış yiyecekleri hazırlama filanda cabası:)orada çay, burada kahve, şurada gün...iki haftam böyle geçti neredeyse dostlar. 

Çocuklar, iş, koşturma derken gerçektende özlemişim ev kadınlığı hallerimi. Giyinip süslenip püslenip telaşla kabul günlerine gitmeyi de...

Veeee iznimi canım arkadaşım Nimetciğimde yaptığımız günle bitirdim. Final müthişti dostlar, inanın müthiş. Aman Allahım o nasıl güzel bir masa, nasıl güzel bir düzen, muhteşem bir sunuş, enfes tat... Hangi birini anlatayım size, salatalardaki lezzetimi, pastalardaki tadımı, hele bir tiramisu vardı, ayıptır söylemesi ben yapmıştım...enfes.(nasıl da kendime pay çıkardım hemen)hem göze, hem mideye hitap eden muhteşem masa. Gülen yüzler, atılan şen kahkahalar booooool bol dedikodular... dedikodu kültürüm çok arttı, sormayın:)))

Boool gün'lü günler dilerim size ve bana:))

Sevgiyle kalın.

 

 

 

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..