Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '21

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Ev Kiralama

Kiradan fazla depozite olur mu? Yazacak çok şey var ancak çoğunu yazamıyorum. Bazılarını da yazayım da not düşmüş olalım.

Ev arıyorum. Daha önceki yazılarımda da belirtmiştim. Mümkünse eşyalı ev arıyorum çünkü eşyam yok. Evlendiğim dönemde oradan buradan eşyalar gelmişti. Yatağın telleri sırtımıza batıyordu. Ocak pislik içindeydi o yüzden oradan buradan eşya toplamaya çok sıcak bakmıyorum. Zaten önceliğim sandıklı baza onu da gerekirse taksitle alırım eşyasız ev olursa. Eşyalı ve doğal gazlı yâda klimalı olursa bin iki yüze kadar uygun.Asıl istediğim tuvaleti banyosu içinde basit bir yer.

Bekâr odalarına güvenmiyorum. Basma nede bir sürü bekâr odası var paramı mı yâda telefonumu mu çalacaklar güvenmiyorum öncelikle güvenlik olmalı.

Görmeyenin ev bulması zor. Emlakçılardan bulsak komisyon depozito ve kira o zaman üç bin lirayla açılış yapıyorsun yahu ben darphanede değil Devlet dairesinde maaşlı bir memurum.

Ev buldum sandım. Geçen pazar günü bir ev buldum adam eşyalı dedi klima termosifon her şey var elbiselerini al gel demez mi sevinirken birde iki bin lira depozito demez mi yuh dedim kiradan fazla depozito olur mu demek ki bu işlerin bir standarttı yok denetim zaten yok kazıkla kazıklayabildiğin kadar vatandaş sahipsiz neyse söyleyecek çok söz varda nasıl olsa kayıt kuyut yok harami saltanatını kuran kurmuş karışan görüşende olmayınca.

Neyse Ev bulmada aramada destek olanlara teşekkür ederim parsel parsel eylemişler dünyayı bir yaralı gönül kalmışım hakkımızda hayırlısı. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..