Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Evet anne

Evet anne
 

Bir kabusla uyanıyorum
Yine o kuyuya atmışlar beni
Yukarı kaldırıyorum kafamı
Bir ışık yok
Kulağımı veriyorum dışarı
Bir ses yok
Elimi uzatıyorum , uzatabildiğim kadar
Bir el görüyorum
Hayal mi gerçek mi anlayamadan
Uyandırıyorlar beni

Leyla gibi dolaşıyorum ben o gün
Annem soruyor aşık mısın diye?
Ben susuyorum
Annem soruyor ne oldu kızım
Ben susuyorum
Annem soruyor ...
Ben susuyorum ...

Konuşuyorum en sonunda annemle
Uyuyamıyorum geceleri
Sebebi ne?
Soruyor birini mi düşünüyorsun diye
Annem soruyor...
Ben susuyorum...

Çay koyarken dalıp gidiyorum
Aniden üzerime döküyorum
İrkiliyorum , yanıyor elim
Annem soruyor aşık mısın diye
Ben diyorum bilmiyorum.

Uyuyamıyorum geceleri
Çıkıyorum balkona
Bir yıldız tutuyorum
Ona bakıyorum
Acaba o da bu yıldıza mı bakıyor diyorum
Annem geliyor yanıma yine
Nerden çıktın be anne?
Soruyor aşık mısın diye?
Evet!

EVET ANNE!

 
Toplam blog
: 17
: 312
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

22 Kasım 1990 doğumluyum. Yazmaya, çizmeye hevesli bi yapım var. Tabi herşey hevesle bitmiyor yetene..