Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evet mi

Evet mi
 

Geçen gün arkadaşla sohbet ediyorduk konu döndü dolaştı evlilik programlarına geldi.

* İzler misin

* Hayır asla ama Suzan hiç kaçırmaz. Sen izlemiyorsundur kesin.

* Önceden izlemezdim ama şimdi her fırsat bulduğumda izliyorum üstelik çok da hoşuma gidiyor

Yüz ifadesinden anladığım kadarıyla dehşete düşmüştü

* Ne şimdi bu şakamı

* Niye şaka olsun izliyorum işte

* Beni hayal kırıklığına uğrattın. Senin gibi bir kadının öyle saçma programlar izleyebileceğini hiç aklıma getirmemiştim

* Benim gibi kadınlar ne izlemeliymiş

* Kültür programları belgesel ve bu tarz programlar

* Kusura bakma ama oturup hayvanlar alemini izleyemem

* Dostluğumuzu yeniden gözden geçirmeliyim

:) Güldüm cevap vermedim

Sen zahmet etme ben gözden geçirdim sen otur opera seyret. Bu arada sana bir önerim olacak. Gözündeki at gözlüklerini çıkar gezegeninin adamı ol biraz.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..