Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Aile
 

Evlatlarım! Gelinlerim!

Evlatlarım! Gelinlerim!
 

İyi bir kayınbaba olurum ben!

Gerçekten!

Akıllı, zeki ve çevik bir adam olduğumu sizler de biliyorsunuz!

Çocuklarım da öyle!

Yalnız espri kabiliyetleri benden biraz düşüktür! Annelerinden gelen genlerde ufak bir hata olmuş! Ama gittikçe düzeliyorlar! Eve geldiklerinde çaktırmadan imtihan ediyorum onları! Gidişat iyi!

Gelinlerim çok dua edecekler bana!

“Baba, Allah ömrünü uzun etsin senin! Böyle evlatlar herkese nasip olmazdı! “

“Çok şanslısınız kızım! Ne yapın yapın bu şansınızı ömür boyu kaybetmeyin! “

“Merak etme baba!”

“Valla benim için hava hoş! Evlatlarım için de hava hoştur sanırsam! Sizin havanız bozulur sonra!”

“Ürperdim baba! Dur ben sana bir çay daha doldurayım!”

Eğer bir gram bana çektiyseler kılıbık olmazlar oğullarım! O kadar güveniyorum onlara yani!

Yoksa çok kızarım!

“Ne yapıyorsun lan mutfakta!”

“Baba, geliyorum diye arayınca karnın açtır diye düşündük, hanım da yemek yapmamış, ben de bari salata yapayım dedim!”

Bozarım adamı hemen!

“Yok! Sen yemeği yapsaydın gelin salata yapsaydı! Yirmi beş yılda kaç kez gördün beni mutfakta ulan? Su içmek için bile mutfağa girmedim ben!”

“Zaman değişti baba!”

“Sana mı kaldı zamanı değiştirmek? Bir daha duymayayım!”

Zaten erkek Milleti mutfağa girdi mi bozulur! Başlar hanım kokmaya! Hanımına ilgisi azalır sonra ilgiyi dışarıda arar! Hanımların en büyük hatası buradadır. Buna dikkat etmeleri lazımdır!

“Ayol, bizimkiyle yemekleri beraber yaparız! Soğanları bile beyim soyar! Neymiş rimelim akarmış! Çok iyi çocuktur!”

Bulmuşum enayiyi demiyor da!

Her Ramazan olduğu gibi bu Ramazan da çeşnicibaşılık görevimi mutfağa girmeden yaparım!

“Bak bakalım yemeklerin tuzu nasıl olmuş?”

Tabağa iki kaşık yemek numunesi koyar salona getirir hanım!

“Bu iyi! Öbürlerine bakayım!”

Bakarım öbürlerine ama illaki beğenmem!

“ Yahu, bu niye böyle olmuş? Yağı az! Az yağ az tuz ekle! Hadi! Sonra gene getir!“

Böyle yaptığım için de çocuklarım benden gördükleri gibi yapacaklar! Buna eminim!

Siz zamana değil, zaman size uyacak!

Tamam mı evlatlarım?

Anlaşıldı mı sevgili gelinlerim?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..