Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Evli adamlarda yüzük takmama trendi

Evli adamlarda yüzük takmama trendi
 

Bu aralar kız kıza toplaşmaların popüler konularından biri de şu evli erkeklerin sosyal yaşamda yüzüklerini atması konusu. Valla en sonunda ben de kızlara patladım, yahu nedir bu yüzük olayı. Ben yıllardır adamların ellerini es geçmişim, bizim kızlarsa tanıştıkları bütün erkeklerin suratlarına bakmadan parmaklarına bakıyor hale gelmişler. “Aaa bak gördün mü, bu da ofise girince yüzüğünü çıkarıyor” klasik duyduğum laflar arasında.

İşyerinde yüzük takmama ayrı bir konu zaten. Geçen bir arkadaşım anlattı, hepimizin bildiği çok kurumsal bir firmanın genel müdürlüğünün kibar deyişle flört merkezine dönüştüğünden bahsetti. Evli adamlar yüzük takmıyormuş, önüne gelen kızla tanışma, yazışma çabaları almış başını gitmiş. Erkekler kendilerini şu şekilde savunuyormuş: “Artık işimizle evliyiz, karımdan çok seni görüyorum, o yüzden bu tarz sosyal flörtler hem işime, hem psikolojime faydalı”. Ne diyelim abi sen de haklısın mı diyelim? O zaman hadi hep beraber eşlerimizi aldatalım, ne de olsa işlerimizle evliyiz… Artık bu duruma kızlar da kendilerini alıştırmış, onlar da evdeki kocaları unutup, işyerlerindeki “kocamsı” larıyla takılıyorlarmış.

Bu yüzük meselesinde son nokta ise bugün cereyan etti. Bir arkadaşım erkek arkadaşıyla cep telefonuyla konuşurken “Sevgilim yüzüğünü takıyor musun, tıklat bakıyım ahizeye” demez mi, kalakaldım. Çocuk da tıklattı, ama kız bir sinirlendi sormayın: “Neeeee, bu senin yüzüğünün sesi değil, başka bir şey tıklatıyorsun seennn”. Allahım gözlerime kulaklarıma inanamadım!!!

Onu bunu bilmem, yüzüğüm, bileziğim, kolyem altın olsun da benim olsun, bana ne adamların yüzüğünden!!!

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..