Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

17 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Evli bir erkeği seviyorum!...

Evli bir erkeği seviyorum!...
 

Son günlerde hayatıma yenilikler katma çabamı etrafımdaki herkes evli bir erkeğe aşık olmamla ilgili yorumluyor. Halbuki tek bir engel var. O'da benim de evli olmam.

Nedense son zamanlarda fazlaca içime kapanmışım..

Öyle diyorlar.

Bunuda kimseyle görüşmeyip, konuşmamama bağlıyorlar..

Yaşamsal konuların hepsini arka sıralara atmışım..

Nasıl olduğumun bir farkına varabilseymişim, vahh vahhh..

Nasıl da şaşırıp kalırmışım halime..

Öyle söylüyor ağzımı aramaya çalışan Zarife zarısı..

Yaaaa

Onunla bir dertleşebilseymişim ne kadar problemim varsa hepsini çözecek ve bu sayede hayatımda ilerleme kaydedecekmişim..

Yoksa

Şansım sıfırmış

Acaba diyorum!

Zarife'ye rest mi çeksem?

Onun kastetmiş olduğu ilerlemeye doğru start almış olur muyum?

Zaten burçlarımızda uyuşmuyor bu cadolozla.

Göze çarpmadan ama onada hissettirmeden, konunun yoğunluğuyla yorulmayıda göze alaraktan, itiraf etsem mi acaba diyorum?

Şu bizim Zarife'ye ayol

Söylesem artık.

İçime atmasam.

Bu derdimi ona bi satsam da kurtulsam diyorum!

Evet
Evet

Son günlerde içime çok kapandım.

Açılsam hiç fena olmaz.

Üstelik rahatlıycam

Yok
Yok

Vallahi de dayanamıycam

- Zarife

- Buyur canım

- Kocanın seni boşayıp beni alacağını artık sana yumurtlasam diyorum!

- Hıı

- Aaaaa bayılıverdi ayoll


Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..