Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlilik mi, evcilik mi?

Evlilik mi, evcilik mi?
 

BU MELEĞİ KİMLER ÜZMÜŞ


Evlilik oyunu oynamak diyorum çünkü her evlilik göründüğü gibi değil. İnsanlar evliliğin kavramını bilmeden sırf evlenmiş olmak için bu kuruma adım atıyorlar. Ve onlar için bir oyundan ibaret kalıyor. Tabi oyundan sıkılıncaya kadar sıkılan taraf oyunu bozuyor. Toplumumuzda o kadar çok var ki daha evlilikleri rayına oturmadan birde çocuk yapıyorlar. Ha rayına oturmadı diye evliliği trene benzettiğimi sanmayın şimdiki  trenler rayından kolay kolay çıkmıyor ama evlilikler çabuk çıkıyor. İnsan anlaşabildiği ben bununla bir ömür yaparım dediği kişiyle evleniyor. Sonra ne değişiyor çözebilmiş değilim. Ama evlilik su almaya başlıyor. Bu belki çiftlerden biri veya her ikisi tarafından gerçekleştiriliyor. Ortada birde çocuk varsa batmamak için didinip duruyorsunuz. Herşey bir yere kadar olmalı yürümüyorsa zorla ite kaka evliliği götüremezsiniz.                                                                                                               Artık anlaşamıyoruz sevgimiz bitti yürümüyor deniyorsa ve sırf çocuk var diye sürdürüyorsanız bu ortamda zaten sağlıklı çocuk yetiştiremezsiniz  Bırakın kim  ne derse desin çocuklarınız için oturup doğru olanı yapın. Çocuk için bir yıkım mutlaka olacaktır ama çocuğun ömür boyu dayak yiyen annesini görmesi, evde anne babasının iki yabancıymış gibi dolaşmasını görmesinden iyidir. Zamanla bu yıkımı atlatacaktır. Bu ne vicdansızlık demeyin, çünkü ben çocukları gerçekten çok seviyorum. Onların mutlu bir yuvada yetişip büyümelerini isterim. Yarın büyüdüğünde çocuk kendi ailesini model alıp eşine o şekilde yaklaşırsa mutsuz aileler zinciri devam edip gidecek. Erkek eşine benim annemde kadın o niye çekti demeyecek, benim annem çekti ben eşime bunları yaşatmamalıyım diyebilmelidir. Yeni evli çiftlere önerim çocuk yapmış olmak için çocuk yapmayın. O küçücük bedene sağlıklı mutlu bir yuva verebilecekseniz yapın. Yok, benim kahvem var yok benim özel hayatım var istediğim gibi yaşamaya devam ederim diyorsanız bir meleğin dünyaya gelip de kanatlarının kırılmasına sebep olmayın. Çünkü anne ve baba bu meleklerin kanatlarıdır, biri olmadığında uçamaz. Tüm anne ve babalara diyorum ki; evlilik kurumunun bilincinde olarak yaşayın meleklerinizin kanatlarını koparmayın. Yuvanızda mutluluk cıvıltıları ve uçan melekler eksik olmasın! 

 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..