Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '11

 
Kategori
Aile
 

Gittiğini fark edemedim

Gittiğini fark edemedim
 

kelepçeyi kırıp öyle uçman gerekti.


Sen çoktan gitmişsin ben fark edemedim. Yıllarca biz olduğumuzu düşünmüşüm, ama biz çok olmuş sen ve ben olalı. İki ayrı dünya da yaşamışız sen kendi dünyanda, ben bizim dünyamızda avutmuşuz birbirimizi ne güzel değil mi? Gitmiştin hesap vereceğin birileri olduğunu düşünmeden çünkü sen özgürlükler prensiydin. Bense evde bekçi güzel benzetme ya tam uydu. Bana göreymiş. Tabi ki özgür prensin kurduğu yuvasını ve çocuklarını bekleyecek bir bekçi olmalıydı ki dışarıda başka dallarda rahatça ötebilsin. Başka dallarda öterken yuvasını dağıttığını bile fark edemedi. Onun için kendisinin ve diğer şakıdığı kuşların hayatı önemliydi. Evdeki kuşun ne önemi vardı ki ona zaten kendinden olan civcivler yetmeliydi. Çünkü o ev kuşuydu. Yuvasını ve civcivlerini beklemesi ona verebileceği en büyük mutluluktu. Bir beklentisi olmamalıydı. İmza atmakla ne oluyor ki, imza sadece dişi kuşu bağlar erkek kuşu bağlamazdı. Böyle düşündü sanırım özgür prens ve hayatını dilediği ve istediği dala konup öterek geçirdi                                                                                                                                                                                           Senden Özür diliyorum özgür prens bu kadar vurdumduymaz ve bencil olduğum için bir çiçekle ömrün geçmeyeceğini anlamam ve bilmem lazımdı. Gittiğini fark ettiğim an sana yolun açık olsun deyip mutluluklar dilemeliydim. Şimdi beraber bekliyoruz kurduğumuz yuva dağılmasın diye ama geç fark ettin. Ne sen unutabilirsin  başka dallardaki baharlarını, ne de ben kışa çevirdiğin baharlarımı unutabilirim. Hani bir zamanlar diyordun ya bu yuvanın sonunu görmüyorum diye şu an bende aynısını düşünüyorum. Keşke bencillik etmeseydim be özgür prens, sana ve diğer kuşlara yazık oldu. Ama şunu bil ki bencilliğim tek kişilik değildi, düşünmem ve mutlu bir yuva sağlamaya çalıştığım civcivlerim vardı. Her ne kadar sen diğer dallarda şakırken unut anda dağılan bir yuvanın enkazı altında kalmasınlar istedim. Ama görünürde yuva olan enkazın altında şu an tek başıma kalkmaya çalışıyorum. Biliyorum ki bu enkazda senin gibi özgür prensler fazla yaşamaz, uçup giderler. Ama lütfen bu kez giderken haber ver olur mu? Yuvada civcivlerimle tek başıma kaldığımı anlayayım ki sorumluluğumun arttığını bileyim. 

                                                                                                          

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..