Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '21

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Evlilikte Yaş Farkı Yanlış

“Anlaştıktan sonra…” deniyor ama anlaşamıyorlar.

Yaş farkına küçük yaştaki kadın değil yaşı fazla olan erkek razı olmamalı.

Erkeğin hoşuna gidiyor gencecik eş alıyor ama başına gelecekleri bilmiyor.

Kadın gelir sen almayacaksın.

Babası veriyor, belki menfaati var, olgun diyor, yaş farkı önemli değil söyleminden etkileniyor falan.

Sen yaşlanıyorsun o genç kalıyor. Belki aldatıyor. Beğenmiyor.

Baban yaşındaki adamla mı evlendin diyecekler diye kocasını iş arkadaşlarından saklayan kadın biliyorum. Beraber bile gezmiyor.

Erkek yaşlandığında kadın hala genç, belki kocasında aradığını bulamıyor.

Kendinden daha genç bir kadınla evlenmek akılsızlıktır.

Denk olması da mümkün olmuyor.

Arada yaş farkı mutlaka oluyor.

Bir iki yaş normal.

Fark bazen 15-20 yaşa kadar çıkıyor.

Sen 70 yaşında olduğunda karın 50 yaşında olacak, ne verebilirsin ona? Seni mi bekleyecek?

Yerleşik kültüre hiç bakma. O kültür çocuk yaştaki kızları koca koca adamlara veriyor.

Biraz da karakteri bozuksa; sen de fakir ve zavallı biriysen, saçların dökülmüşse örneğin “Kel aşağı kel yukarı” kaldırabilecek misin?

Sen “Gencecik kızı aldım” diye seviniyorsun ama asıl O “Oyuncağımı buldum” diye seviniyor.

Kadın bu konuda biraz kolay. Bilmiyorum yani evde kalacağını mı zannediyor. Kadınlar kendilerinden yaşlı erkekle evleniyorlar.

Ben 20 yaşında bir kızım. Çirkinim ve evde kalma ihtimalim var. 40 yaşındaki biriyle ölsem evlenmem. Hatta 30 yaşındaki biriyle bile.

Ama kadın tarafı böyle demiyor. Ben 65 yaşındayım. Hani dul olsam 40 yaşındaki biriyle evlenirim. Birkaç yıl sonra belki ölürüm niye evleniyorsun salak mısın sen!

İşte onlar öyle diye biz almamalıyız. Genç eş diye ağzımızın suyu akıyor ama…

Ben yetkili olsam anlaşıyormuş falan tanımam, yaş farklı evliliklerde kasıt ararım: “Bu bununla menfaat için evleniyor”  Babası yaşındaki adamla evlenen kadın ne anlaşmasıymış. Ölünce mirası olmadı emekli maaşı kalır.

Kızın yaşındaki birini alıyorsun beni aldatmasın; olur olur, başka emrin!

Bu tür evliliklere şüpheyle bakmak lazım, aldatma olur, menfaat olur; sevgi olmaz kendinden 20 yaş büyük birini sevse bile abisi ya da babası gibi sever.

Sakıncalı durum, gerçekten.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..