Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '09

     
    Kategori
    Danışmanlık
     

    Evrenden torpilim var

    Evrenden torpilim var
     

    Öncelikle bu güzel kitabı bizimle bulusturduğu için Aykut Oğut beye teşekkürlerimi sunmak isterim. Bu kitaba çok çabuk ısındım ve bir gün içinde bitirdim.

    Bu kitaptan çıkarttığım bazı notları burada okuyanlarımla paylaşmak istiyorum;
    Gülümse - Odaklan - Değiştir

    Gülümseyin; bulunduğunuz durum ile barışık olun... Durumu kabullenebilirseniz bu, değiştirme adımını hızlandıracaktır.

    Odaklanın; ne yöne gitmek istediğinizi evrene açık ve net bir şekilde söyleyin

    Değiştirin; "an"a odaklanıp eskileri değiştirin...olmazsa yeniden deneyin...olana kadar...

    - o -

    Mutluluk bir seçenek, tatmin;

    olayların sonucunda hissedilen DUYGU

    olaylara endeksli bir KAVRAM

    sahip olduklarınız ve olamadıklarınız ile her dakika DEĞİŞEBİLEN bir kavramdır.

    Mutluluk sonuçlara endeksli bir kavram değildir.

    - o

    YALAN, korku ile yüzleşmeme durumudur. Yalan aslında kendinizi inkar etme durumudur

    Sorulmadan yapılan her YARDIM eleştiridir. Başkalarına yardım etmek çok güzel, eğer istiyorlarsa... Bir insanın egosu ile savasmak istiyorsanız eleştirin.

    Eğer içinizden birşeyi ya da birini kıyaslamak geçiyorsa bunu dedektörün metali bulması olarak kabul edin. EGO sayesinde belki de üzerinde çalışmanız gereken ve şu ana kadar hiç farketmediğiniz birşeyi bulmuş olabilirsiniz.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 697
    Kayıt tarihi
    : 15.12.09
     
     

    1998 yılından bu yana otomotiv sektörü satış bacağında çalıştım. En son işyerimden satıs ve pazarlam..