Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

31 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Ey benim güzelim...

Ey benim güzelim...
 

Yaratan ne güzel yaratmış seni,

Hamurun toprağın sevgi dolu

Saçların bir başka güzel esmer,

Dalgalı bir deniz ve güneş gibi

Gözlerin başka güzel yemyeşil,

Yorgan gibi yerleşik, ser serpil

Nefesin başka güzel sıcacık

Ellerin var başka güzel yumuşak

Kaşların başka güzel yay gibi…

Yaratan ne güzel yaratmış seni

Sana vermiş bülbülden bir ses

Seni dokumuş şiirsel bir dil

Yaratmış özene bezene

Hamurun toprağın bizden değil

Belli ki başka topraktan…

Ey benim güzelim,

Dünya kapkaranlık olsa bile

Sen oldukça güzel ve aydınlıktır.

Bir sen varsın bir de ben…

Kim ne ders desin umurumda değil

Bilirsin hayat böyledir

Toprağın sırtında büyür uçurum

Esiridir ahalisi bu sessiz şehrin

Sadece sev yeter tertemiz kalsın “aşk”

Sakın unutma güzelim;

“Aşk çıkmaz sokaklarda kirlenir”

Sen şunu bil sadece beis duymadan

Bu yürek “seni seviyor”

Bu kalp senin için atıyor

Bu nefes sadece senin için durur

Yaratan ne güzel yaratmış seni

Hamurun toprağın sevgi dolu…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 31.01.2013 12.26

 

 

  

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..