Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Ey yabancı

Mahkum musun ey yabancı bu ne hal böyle?
Bir voltalık avlularda dolanıyorsun
Ruhundaki terazide tartıp da söyle
Kendine mi dengine mi inanıyorsun?

Saçlarına aklar düşmüş yüzüne kemal
Gözelrim mi öyle gördü buyüdün mü sen?
Oysa sana yakışırdı o çocuksu hal
Hani onu büyütürken küçülmüştüm ben

Hiç aklına gelir miydi böyle nihayet?
Yoksa daim sende miydi bu yabancılık?
Faturayı adresime yolla bir zahmet
Ben öderim sende kalsın bedavacılık

O kasvetli sokaklarda dolaşmam artık
Tesadüften görmelere mana yükleme
Herkes bana el yabancı yok bir tanıdık
Yola girmiş yolcun yoksa sende bekleme

Bir vakitler aşk adıyla sundun ya cebir
Olsun varsın ziyanı yok ben yedim gitti
Sen aşını helalinden eşine yedir
Ben hep eşsiz anılmayı diledim gitti.
 

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..