Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

25 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Eylemler yıllar önce planlanmış (Ufak at da civcivler yesin)

EYLEMLER YILLAR ÖNCE…

Bu ülkede yaşayan herkesi salak yerine koymaya aptal konumuna düşürmeye kimin ne hakkı var ki?

Halk hareketi birilerinin iddia ettiği gibi planlı ve programlı bir eylem olsaydı eminim aşağıda paylaştığım konunun tarafları iktidar ve Bakanları bugün bunları konuşamazlardı.

***

Buyurun o haberi ana başlığına;

Avrupa Birliği Bakanı ve Baş müzakereci Egemen Bağış,

“Gezi Parkı” olaylarını anlatmak üzere bir araya geldiği büyükelçilere;

"Olaylar yıllar önce planlandı. Türkiye ne iç ne de dış baskılara boyun eğecek ikinci sınıf bir demokrasi değildir" dedi.

Toplantı öncesinde Başbakanlık Kamu Diplomasisi Birimi Büyükelçilere tek tek dosya dağıttı.

Dosyada Gezi Parkı ve Sürece ilişkin çeşitli bilgiler ve "Taksim’de Vandalizm" başlığı altında fotoğraflar yer aldı…

***

Efendim eylemler yıllar önce hazırlanmış ve 28 Mayıs 2013 de uygulanmaya sokulmuşmuş.

Ne ilginç değil mi eylemler hale devam ediyormuş…

Siz hem Türkiye çok büyük bir devlet diyeceksiniz, benim polisim benim askerim benim valim benim MİT Başkanım diyeceksiniz ama devletiniz ve saydıklarım “sizinkiler” bunları bilecek ve engel olamayacaklar öyle mi?

Eğer böyle iseniz bırakın iç ve dış baskılara boyun eğmemeyi “Emir’in iti gibi oynatırlar” sizi…

***

Çok kötümser olmak istemiyorum ama aklıma bütün bu olayların AKP nin iktidarlarını korumak ve gelecek seçimleri de kazanabilmek için tezgâhladığı oyunlar olduğu geliyor…

İktidarın takındığı tavırlara ve giderek çoğalan dini söylemlere bakınca sanki yanlış anlamamışım yanlış düşünmüyormuşum gibi bir hisse kapılıyorum…

***

Size bir şey söyleyeyim mi zaten oldum olası siyasetin içinde dönen milyonlarca pisliği gören siyasetçilerin profilini iyi bilen ve etüt eden biri olarak siyasetten hem nefret etmişimdir üstelik siyaset arenası da beni hiç yanıltmamıştır.

***

Haberle ilgili benim yorumlarım aynen şudur;

Birincisi Bakanın yabancı ülkelerin büyükelçilerine dağıttığı dosyaların içeriğini bu ülkenin vatandaşlarının da bilmesi gerekmiyor mu?

İkincisi; Bakanın bu dosya ile birlikte kendi vatandaşlarını yabancı ülke bürokratlarına suçlu göstermesi, tuhaf değil mi?

Üçüncüsü ise; devletin her şeyi bilmesine rağmen acizliğini tescil etmesi mümkün mü?

***  

Hem siyasetin hem ticaretin hem üniversitelerin hem de medyanın içinden biri olarak tamamen doğal gelişen bu eylemlerde dış odakların olduğuna biri veya birilerinin para karşılığında buna soyunduğuna hatta son derece güçlü ülkelerin bu basitliklere tevessül edeceğine asla inanmıyorum.

Eğer inanacak olursam sorgulamam gereken ilk şey de şu iki konu olur;

“İktidar bugüne kadar PKK denilen eli kanlı terör örgütünü her türlü imkanına ve yeterli birlik ve asker sayısı olmasına rağmen neden yok edemedi?

Ve yıllar önce kendilerini iktidara taşıyan en büyük etkenlerden birisi; Türban eylemlerini kim ya da hangi devlet organize etti?

***

Büyük devlet olabilmek için büyük sorumlukları üstelenecek büyük yeteneklere sahip insanlar gerektirir. Büyük ülkenin vatandaşları olmak içinde bu yetenek ve beceriye sahip insanları özgürce seçme hakkına sahip olmak gerekir…

Yoksa önünüze konulan listelerdeki bir tek adamı tanımadan oy atmak ve oy kullanmayanlar ve ucube seçim barajı sayesinde de iktidar olmak değil iyi olan…

Büyük devletleri büyük yapan devleti yönetenler değil halkıdır…

***

Beş kuruş menfaati olmadan yazdıklarından beş para almayan eylemlere iştirak eden ve canla başla destekleyen çapulcu ve aklı kıt bir yazardan;

Yürekten sevgiler saygılar efendim…

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..