Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '14

 
Kategori
TV Programları
 

Eyvah Düşüyorum geri dönüyor ! | Hem de çok sürpriz bir sunucuyla !

Eyvah Düşüyorum geri dönüyor ! | Hem de çok sürpriz bir sunucuyla !
 

Mayıs ayını bitirmek üzerindeyiz. Yaz için yapılan çalışmalar da ortaya çıkmaya başladı. Yazlık programların ve dizilerin zamanı da geldi yani..

Bir çok özel kanal ; sezonu geride bırakırken, kaybın ve zayiatın az olmasını umuyorlar... Ama sezon sonunda yapacağımız derleme şunu ortaya çıkaracak ki : '' Kayıp büyük ! ''

Bu konuda Star'ın yeni bir hamlesi var..

Kanalın internet sitesinde ve sosyal medyada dönmeye başlayan habere göre ; ''Eyvah Düşüyorum'' programı geri dönüyor..

4 Ocak 2012 ile 13 Mart 2013 tarihleri arasında Eser Yenenler'in sunumuyla ekrana gelen program, yayın hayatı süresince sevilmiş ve eğlenceli bir izlenim vermişti. Ve bildiğiniz üzere ; 3+1 adlı talk show başlayacağı için ekrana veda etmişti.

Ancak bir üstte dediğim gibi yeniden ekranlara dönüyor..

Konsept aynı, kanal aynı.

Sunucu farklı !

Eyvah Düşüyorum'un yeni sunucusu uzun zamandır ekranda olmayan Mehmet Ali Erbil oldu..

Ben gayet doğru buldum bu tercihi. Televizyon dünyasının ne olduğunu ve nabza göre şerbetin nasıl verileceğini gayet iyi bilen Mali'nin eğlenceli bir programa imza atacağını düşünüyorum..

Mali'ye yeni ekran macerasında başarılar..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..