Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '17

 
Kategori
TV Programları
 

Eyvahlar Olsun Perşembe Gecesine, Ekran Karışacak!

Eyvahlar Olsun Perşembe Gecesine, Ekran Karışacak!
 

Karmakarışık bir ekran!

Bu sezon Kanal D erken pes edenlerin ekranı oldu. Aslında son yıllarda sıklıkla Kanal D’nın başına bu olay geliyor. Bunun sebebi sanırım ortamı iyi koklamaktan geçiyor. Benim de ümitlendiğim bir dizi en hızlısından finale gitti. Sevda’nın Bahçesi neredeyse bir göründü bir kayboldu. Yayına gireli bir ay olmuştu apar-topar finale gitti. Hem de sürgün yedikten sonra!

Cumartesi gecelerini şenlendirmeye gelen dizi seyirciyi kendine hapsedemedi!

Sibel Can ve Emre Kınay çifti yıllar sonra Sevda’nın Bahçesi dizisinde buluşmuştu. Yılların özlemi ile izleneceğini umut etmiştim. Tatlı bir projeye benziyordu. Sibel Can ve Emre Kınay ekranda yan yana çok iyi performans vermelerine rağmen bu sefer dizinin mayası tutmamıştı. Saçı başı yapılı, takmış takıştırmış, sürmüş sürüştürmüş, topuklu pabuçlarının üstünde Sibel Can aşçı kadın olarak gerçekle örtüşemedi ve seyirci ipi çektirdi.  Ben, asıl emeklere üzülüyorum! Neyse ne diyelim emeklerinize sağlık, yolunuz açık olsun!

Şimdi asıl bomba şu an patlıyor!

Sevda’nın Bahçesini Perşembe gecesine son sürat alan Kanal D oldukça uyanık bir tavır içerisinde gizli planını uygulamaya koydu. Her dizi finali hak eder fikrine dayanarak Perşembe ekranına taşıdığı diziye aynı gece final yaptırdı.  Bir anda Perşembe ekranı kabusa döndü! Sevda’nın bahçesi dizisine Perşembe gecesi final yaptıran kanal, dizinin yerine Vatanım Sensin dizisini getirdi.

Kanal D pek çok kanalı şah-mat etti!

Reyting ustası bir dizi Vatanım Sensin, 27 Ekim Perşembe gecesi eski günü ve saatinde ortalığı toz duman etmeye geliyor. Bundan tek bir sonuç çıkartıyorum Perşembe geceleri ateşten gömlek giydi. Kanal D, en önemli kozunu 2017 yılının son aylarında pimi çekilmiş olarak ekrana fırlattı.

 Bu gecede sağlam kalacak tek dizi olarak Hazal Kaya ve Burak Deniz’in başrollerini paylaştığı Bizim Hikayeye veriyorum. Şimdi Vatanım Sensin ve Bizim Hikaye Perşembe gecelerinde 1. ve 2. olur. Ya gerisi, ne yazık ki öngöremiyorum!

Hayırlısı olur umarım!

Hayatta umudunuzu kaybetmemeniz dileği ile…

http://blog.milliyet.com.tr/eceer

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/eceeryazilari

 https://www.facebook.com/dizisin

 https://www.facebook.com/EceERFanClub

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..