Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Bilim
 

Fal ve Burçlar yalandır

Fal ve Burçlar yalandır
 

www.aliozdemir.net


Hiç okumazsanız, sağlığınıza hiç özen göstermezseniz, iyi bir eğitimden geçmezseniz, düzenli bir yaşam sürdürmezseniz, inancınız yoksa, anarşizme yönelip parazitliğe saparsanız, günün yarısını uykuda geçirirseniz, kendi ana dilinizi ve ikinci bir dili iyi bilmiyorsanız fallar ne derse desin siz başarısız olacaksınız.

Yazılı basında, internet medyasında yıllardır en çok okunan kısımlar fal-burç ile ilgili olanlardır. Ulus olarak “çalışmadan, didinmeden, ter dökmeden” bir çok nimetin bize Allah tarafından ihsan edileceğini sanıyoruz.

“Bir günü bir gününe eşit olan” bizden  değildir emrini bir kenara yazalım ve kendimize ayna tutalım. Kitap, gazete, dergi okumuyoruz. Kütüphaneye, tiyatroya, sergiye, konferansa gitmiyoruz. Bunların hepsini yapıyorum diyen yüzde 1’i geçmez.

25 yıldır öğretmenlik yapıyorum. Farklı okullarda yüzlerce öğretmen ve binlerce öğrenci ile aynı mekanları paylaştım. Öğretmenlerin ve öğrencilerin 10’da 1’i bile kendini geliştirmek için okumuyor. Okuyanlar da genelde “sabun köpüğü, magazin” içerikli şeylere bakıyor.

Öğretmenliğin yanında bilgilerimi geniş kitlelere ulaştırmak için 41 farklı kitap da yazıp yayınladım. Kitaplardan “aracılar (satıcılar)” epey bir para kazandılar. Ama ben hala kirada yaşamaya devam ediyorum.

Türkiye’de en çok satılan kitaplar nedir diye soracak olursanız hemen ileteyim: Yemek, fal, burç, rüya tabirleri, aşk-meşk, güzellik, diyet, ot-çöp, cinsellik…

Sözü toparlarsak, hiçbir şey üretmeyen, devlete, millete saygısı olmayan, ahlaki çürüme içinde yaşayan bir insana Allah nimetlerini sunmaz. Fal köşelerinde yazılan üfürükler gerçekleşmez. Tasarruf yapmayan bir insan falda yazıyor diye zengin olmaz.

Astroloji ile uğraşanların tümü ultra zengin haldedir. Zira bir çok insan bunlara çuvalla para aktarır.

  

 

 

Ali Özdemir

Web                : www.aliozdemir.net 

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..