Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Farkımız yok ki,

Farkımız yok ki,
 

Lela Rapçak


Sen hep ağladım diyorsun,

Ben hiç gülmedim ki,

Sen hayallerim yıkıldı diyorsun,

Benim umutlarım yeşermedi ki,

Benim senden, Senin benden

Farkımız yok ki...

*               *                *

Sen hep gözyaşı döktüm diyorsun,

Ben gözyaşlarımı silmedim ki,

Sen hep cefa çektim diyorsun,

Ben zevkusefayı görmedim ki,

Senin benden, benim senden,

Farkımız yok ki....

*               *               *

Merhametsiz rüzgar esti, kırdı dallarımızı,

Yitirdik ilgi ve sevgi, çiçeklerimizi,

Tufan vurdu, sel alıp götürdü,

Sildi, süpürdü çimleri, toprağımızı,

Benim senden, senin benden,

Farkımız yok ki...

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..