Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Farkında mısın?

Farkında mısın?
 

Sen yokken ve kendimleyken

Ben

Önce gözlerini

Daha sonra bana gelişlerini

Durakta beklerken, otobüsten inişini

Ve kucaklaşmamızı

Yolda yürürken

Aniden durup, yüzünün yüzüme düşüşünü

Sen yokken ve kendimleyken

Ben

Bazen durmadan heyecanlı konuşmanı

Kitap tezgahlarında eski kitap koklayışını

Müzik dinlerken, sesler kafanın içinde çaldığında

Yüzünün acayip halini

Ve ellerimim ellerinde kayboluşunu

Çok özlüyorum

Sen yokken ve kendimleyken

Kendimden çıkıp sana koşuyorum

Farkında mısın?

2006 Leyla


 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..