Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

23 Eylül '09

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Farkında mısınız?

Farkında mısınız?
 

Mutsuz,,,internet alıntı


Merhabalar,

Ben, Milliyet Blog'a üye olmadan önce başka bloglarda Milliyet Blog gibi harika bloglar arıyordum, bir çok blog sayfasına üye oldum ama aradığım huzuru bulamadım. Milliyet Blog tam bana göre bir blog, paylaşım blogu, paylaşmayı çok severim ve Milliyet blog da paylaşım blogudur.

Başka bloglarda gezinirken bir yazı dikkatimi çekmişti ve onu bir yere kaydetmiştim. Dün de, yine başka bir blogdan arkadaşım bana aynı yazıyı gönderince yazının altına baktım, yazan kişi varmı diye ama yine bulamadım.
Yazıyı kimin yazdığını bilmiyorum ama, çok güzel ve çok anlamlı bir yazı olduğu için sizlerle paylaşıyorum.


Farkında mısınız?

Mallarımız arttı, keyfimiz azaldı.

Daha büyük evlerde ama daha küçük ailelerle yaşıyoruz.

Konforumuz arttı ama zamanımız daraldı.

Diplomamız bol ama iş bulanımız yok.

Uzmanlıklar arttı ama sorunlar çoğaldı.

İlaçlar çoğaldı ama hastalıklar arttı.

Çok para harcıyoruz ama çok az gülüyoruz.

Akşam geç yatıyor, sabah yorgun kalkıyoruz.

Az kitap okuyor, çok tv seyrediyoruz.

Çok konuşuyoruz ama bol yalan söylüyoruz.

Para kazanmayı öğrendik ama yuva kurmayı öğrenemedik.

Ay'a kadar gidip dönmeyi biliyoruz da, ama karşı komşumuza uğrayamıyoruz.

Havayı temizledik ama, ruhları kaybettik.

Çok yazıyoruz ama az gelişiyoruz.

Daha çok plan yapıyor ama daha az sonuç alıyoruz.

Acele etmeyi öğrendik ama sabırlı olmayı öğrenemedik.

Gelirimiz arttı ama karekterimiz zayıfladı.

Tanıdıklar çoğaldı ama dostlar eksildi.

Çabalar arttı ama mutluluklar azaldı.

Daha mutlu olmak için somurtarak çalışıyoruz.

Varlığımızı arttırdık ama değerlerimizi yitirdik.

ve nihayet,

Hayata yıllar ekledik ama yıllara hayat katamadık.


Ne kadar doğru sözler, ne kadar gerçek sözler bunlar, okudukça hak verdim.
Eminim sizlerde hak vereceksinizdir.

Sevgiler,
Alyoşa'dan

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...