Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Farkındalık

Farkındalık
 

ÇEVREMİZDEKİ TÜM GÜZELLİKLERİ FARKTMENİN ZAMANI GELMEDİ Mİ...


Bazen, moralimiz bozuk olmadığı halde, bir keyifsizlik içerisinde oluruz. Tekrarlanan huzursuzluklarla yaşarız farkında olmadan. Sonra "bu ben olabilir miyim?" diye sorarız kendimize defalarca. Kendimizi silkeleriz. Bir gün boyunca iyi hissederiz. Sonra yine aynı farkındasızlıklar...... Bu böyle sürer gider... AMA BEN..., kendim için 2012 yılının her ayına,(( beni daha huzura, daha mutluluğa, daha farkında ... olarak yaşamaya ve yaşadığım her güzel olayı hücrelerime kadar sindirmeye, yaşadığım olumsuzlukların uzun vadede benim için hayırlı olduğunu inanmaya ve en önemlisi mutlu olmak için sahip olduklarımın değerini herkese göstermeye,vb....)) birer küçük projeler ekledim. 2012 nin ilk ayı Ocak için projelerimi yarın yazacağım. Ve hep birlikte uygulayalım lütfen. Göreceksiniz,hayatınızdaki değişimleri. Ve farkına varacaksınız kendinizde ki tüm güzellikleri.... Öncelikle unutmayalım,--- Her gün az bir şeyler yaparak pek çok şey başarabiliriz...--- Yardım istemek kötü değildir...--- Mutluluk seni her zaman mutlu hissettirmez...--- Her şeyde iyi olmak zorunda değilsin...--- İnce hesaba girme...---sürecin keyfini çıkar...

 
Toplam blog
: 6
: 608
Kayıt tarihi
: 26.07.10
 
 

  Hani diyorum, bazen hiçbir şeyden haberiniz yokken birileri canınızı yakar sebepsiz yere...Ders..