Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '11

 
Kategori
Bayramlar
 

Bayramları seviyorum ....

Bayramları seviyorum, çünkü tüm evlerde aynı telaş var.

Bayramları seviyorum, çünkü herkesin şekerleri, harçlıkları, hediyeleri hazır.

Bayramları seviyorum, çünkü bayram temizliği bahane, bizler evlerimizi temizlerken ruhlarımızı da temizliyoruz. Aslında amaç bu, arınmak. Tüm yılın bizde bıraktığı kırgınlıklarını, yeni bir heyecanla unutuyoruz.

Bayramları seviyorum, çünkü her evde aynı sohbetler. Nerde o eski bayramlar. Eskisi gibi olmasa da halen heyecanlar aynı. Büyüklerimiz evinde, gençlerimiz ( tatile gidenler dışında) ziyaretlerinde ve çocuklarımız en heyecanlı olanlar.

Bayramları seviyorum, çünkü her insan temiz  ve yeni olmak zorunda. Bayramlıklar için muhakkak bir bütçe ayrılmıştır her evde. Misafirlerimize ikramlarımız. Dolmalarımız, tatlılarımız, kavurmalarımız. Büyük bir özenle ve mutlulukla servis yaparız .

Bayramları seviyorum, çünkü yaşlısı genci, çocuğu haddini bilir, saygı ve sevgilerini ona göre gösterir.

Bayramları seviyorum, çünkü kültürümüz versiyon değiştirmiş olsa da bayram heyecanları aynı. Sabah erken kalkışlar, kılınan namazlar, aile bir arada kahvaltı ve en önemlisi çevremizde kim varsa ziyaret ederek veya arayarak yılda 2 kez olsa da hatırlamak.

Bayramları seviyorum, çünkü insan kendi yalnızlığını unutuyor ve  daha çok paylaşımcı oluyor.

Bayramları seviyorum, çünkü en çok yaşlılarımız mutlu .En çok çocuklarımız mutlu.

Bayramları seviyorum, çünkü herkes ne olursa olsun bayramlaşıp birbirlerine iyi dileklerini iletiyor.

Bayramları seviyorum, çünkü ben çocukluk bayramlarımıda yaşadım, şimdiki bayramları da yaşıyorum, inşallah torunlarımın bayramlarını yaşayacağım.

Hepinizin bayramını kutlarken, ne olursa olsun büyüklerimizi ziyaret edelim. Ne olursa olsun çocuklarımızı sevindirelim. Ve lütfen otel ve gezi tatillerimizi bayramlarda yapmayalım ki, geleneklerimiz yok olmasın. Yoksa kendi çocuklarımız da biz yaşlandığımızda bayramlarını bize gelerek değil, tatile giderek kutlayacaklar. Ve biz de elimizdeki torun hediyesiyle kalacağız.

Sevgi ile kalmanız dileğimle,

 
Toplam blog
: 6
: 608
Kayıt tarihi
: 26.07.10
 
 

  Hani diyorum, bazen hiçbir şeyden haberiniz yokken birileri canınızı yakar sebepsiz yere...Ders..