Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '17

 
Kategori
Eğitim
 

Farkındalık

Farkındalık
 

Salih Arıkan demokrasi nöbetinde


Kör taklidi bile yapamıyoruz. Dizilerde filmlerde genellikle körleri aciz gösterirler. Ve görmeyen kişiyi oynayan kişi de genelde görenlerdir. Bazı görmeyen arkadaşlar bu rollerde oynamak istemişler ancak körlerin kör taklidi yapamayacaklarına karar vermişler. Kör derneğinin başkanı kör değil engellilerle ilgili kurumların bazılarının başında engelli bireyler yok. Bazı dizilere görmeyenler konuk oldular. Bende bir diziye konuk olmak isterdim. Şöyle saygın aileyle birlikte izlenen bir dizi olsun. İzmir’de farkındalık merkezi açıldı. Görmeyenlerle ilgili bölüm de var. Ancak orada kör çalışmıyor. Farkındalık merkezi ya zaten engellilerden kaçın gelin gözlerinizi kapatın. Birde orada kör mü çalıştıracak adamlar. Bakın İstanbulda'ki karanlıkta diyalog merkezinde körler çalışıyor. Bari buradaki farkındalık merkezinde bir görmeyen çalışsın o anlatsın körlüğü insanlara bizde diyelim evet farkındalık merkezine karşıyız. En azından bir arkadaşımız oradan ekmeğini kazanıyor. Bu da önemli bir kazanımdır. Hadi bakalım takipteyiz. Ben bu görüşümü toplantılarda da dile getireceğim. Körlüğü en iyi körler anlatır. Biz bizimle ilgili her yerde söz ve karar sahibi olmak istiyoruz.

 

Salih Arıkan Tel:0506 514 96 93

Kaynak

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/04/kor-taklidi-bile-yapamyoruz.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..