Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Farkındaymışık

Farkındaymışık
 

Ağızlara sakız ettiğimiz bir söz var, “Farkındayım”…Yurdum insanı olarak nelerin farkındaymışız birlikte göz atalım…

Tüm olanların farkındayım

Yüreğimdeki bu yükün farkındayım

Tehlikenin farkındayım

Nerede olduğumun farkındayım

Yasaklı her şeyin farkındayım

Birşey paylaşmıyorum farkındayım

Kırdığımın farkındayım

Sorunluyum farkındayım

İyisini yapacağımın farkındayım

Yaralı kalbim farkındayım

Çok absürd bir fikir farkındayım

Ardımda kaldığının farkındayım

Aştığımın farkındayım

Alışmak zaman alacak farkındayım

Sürüklediğinin farkındayım

YOK bulaştığının farkındayım

İstemediğinin farkındayım

Yetersiz kaldığımın farkındayım

Gecikmiş olduğumun farkındayım

Taraf olmalıyım farkındayım

Azaldığımın farkındayım

Kendimi avuttuğumun farkındayım

Yalnız bıraktığının farkındayım

İsyankar oldu yazım farkındayım

:) Ben de bu şarkının enfes olduğunun farkındayım...Hoş kalın

Ne yapsan olmuyor gözüm
Terk etmiyor bizi hüzün
Bir macera yaşamak dediğin
Küçük zamanlar harmanı
Sevildiğin, üzüldüğün

Hatırlamaktan ibaret
Hatıralar nihayet
Tesellisi çok zor sözün

Ne gemiler yaktım
Ne gemiler yaktım
O kadar yandı ki canım
Sonunda karşıdan baktım
Ne göreyim kendime yıldızlardan daha uzaktım

Bu kızı yeniden büyütmeliyim
Kor ateşlerde yürütmeliyim
Değirmenlerde öğütmeliyim
Farkındayım
Farkındayım
Kazanmalı, kaybetmeliyim
Aşk uğruna harp etmeliyim

Kendini seçemiyorsun
Bırakıp kaçamıyorsun
Yazmadığın bir hikayede
Uzun ya da kısa vadede
Az biraz keşfediyorsun

Öteki olabilmeyi
Yerine koyabilmeyi
Geride durabilmeyi öğreniyorsun

:) İyi bayramlar

http://www.esmakahraman.com/farkindaymisik/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..