Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Faruk Nafiz 'den bir dualı şiir

Faruk Nafiz 'den bir dualı şiir
 

Faruk Nafiz Çamlıbel ( 08 Mayıs 1898- 08 Kasım 1973 )


FARUK NAFİZ ÇAMLIBEL 'DEN BİR DUA

Faruk Nafiz Çamlıbel'i  "Çoban Çeşmesi" ve " Han Duvarları " adlı şiirleriyle tanıdığımız ünlü bir şairimizdir. Geçenlerde eski defterlerden notlarımın arasına aldığım " DUA" diye bir şiirine rastladım. Böyle mübarek Ramazan'da ve kutlu bir  ayda O'nu uyandırmak istedim. Ufak bir şiiri vardır, ama oldukça manalı... Bu güzelim şiirini sizlerle paylaşmak istedim. Sevgili  Faruk Nafiz ÇAMLIBEL'i rahmetle ve saygıyla anarak...  

“ Ben ki bir günahkâr gibi huzura

Çıkarak her akşam sana el açtım

Sema'dan düşecek bir damla nura

Susamış gönüller gibi muhtacım”

Ruhumu bu akşam heybetin sardı

Ye’simi  anlatır şu bir damla yaş,

Yine ay yükseldi gökler sarardı

Mücrimim… Susayım ben yavaş yavaş…

Faruk  Nafiz ÇAMLIBEL

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..