Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
Aile
 

Fatma Zehra!

5 Aralık 2012 Çarşamba günü ikinci torunum dünyaya geldi!

Kızımın kızı oldu bu kez!

Bundan birkaç gün önce sormuştum!

“İsmini ne takacaksınız Hayriye?”

“Fatma Zehra düşünüyoruz baba!”

“Eski isimleri boş verin ya! Cumhuriyet dönemi isimlerden takın!”

Başladı ağlamaya!

“Baba sen biliyor musun hangi aydayız? Muharrem ayındayız baba!”

“ Niye aşure yapmadın o zaman bize? Bekle ki annen yapsın da getirsin! “

“Aklın fikrin boğazında baba! Bu ayın anısına taktık ismini! Peygamberimizin kızının ismi!”

“İyi, tamam! Şaka yaptım!”

Doğumdan birkaç saat sonra hastaneye gittim. Ertuğrul Ata’nın okuldan dönmesini beklemiştim.

Hemen de sordu!

“ Kime benziyor sence baba?”

“Valla her tarafa benziyor sanki! Kaşları sen, burnu babası, kulakları nenesi gibi sanki! Gözleri açık olsa ona da bir yorum yapardım! Ama huyu güzel olsun yeter ki kızım!”

“Kafa yapısı anneme benziyor!”

Annesi orada olsaydı lafım hazırdı ama bu gece bir punduna getirir söylerim!

Büyük dayı gelecek bu gece!

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..