Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Raporlar!

Her Milliyet Blog yazanının en azından ayda bir “raporlar” kısmını incelemelerinde fayda görüyorum!

Beni eskiden “kadın” yazanlar daha çok okurdu! Ne hikmetse erkekler kadınları geçti!

Öğrenciler ve öğretmenler beni daha çok okuyor! Yaş aralığı da 26-35!

Böyle bir raporu görünce ister istemez ağır bir yükün altında hissettim kendimi!

“Ahmet; seni okuyan kesim, memleketin geleceğine yön vermeye hazırlanan, pırıl pırıl gençler! Onlara iyi örnek olman gerekir. İyi örnek ol ki yetmiş yedi düvele karşı verilen mücadelede kazanılan her mevziinin hazzını içinde yaşayabilesin!”

Bundan hareketle “tarih” kategorisinde daha çok görüneceğim! Geçmişini doğru dürüst bilmeyen neslin, geleceğini doğru dürüst kurması düşünülemez haliyle!   

“Dilbilim” kategorisi de düşündüğüm alanlardan bir tanesi!

“Hıristiyanla Hristiyanı ayırt edemeyen yazanlarımız var burada arkadaşlar! (hır çıkarmak istemiyorum!)

Son olarak “Fenerbahçe” kategorili yazılarım olacak! Biliyorsunuz Fenerbahçe UEFA’da grup lideri oldu ve büyük bir ihtimalle bu iş şampiyonluğa kadar gidecek! Böyle bir durumda şanlı Fenerbahçe’mizi destekler yazılarda bulunmayacağım da kimi destekleyeceğim? ( Allah çarpar!)

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..