Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '12

 
Kategori
Blog
 

Bumerang Blog Ödülleri

Bumerang Blog Ödülleri
 

Blog Dünyasının, dev adımlarla ilerlediğini ve dev gibi büyüdüğünü görüyorum.

Bu yazımda, sizlere Hürriyet Gazetesinin düzenlediği  " Bumerang Blog Ödülleri " nden söz etmek istiyorum.

Esasında, gazete haberlerini alıp, blog yazmak pek tasvip ettiğim bir tarz değil ama, bazı önemli konuları yazmak için alıntı yapmak  gerekli oluyor. Ayrıca  bu haber okunmamış da olabilir diye düşünüyorum.

30 Kasım Gecesi dağıtılan bu ödüller dikkatimi çekti. Katılım sayısı , çekilen  SMS'ler,  gazetenin üst düzey yöneticilerinin törene katılmaları, oldukça ilginç geldi bana.

Haber başlığı şöyleydi :  22 bin  BLOG YAZARI   " EN "  LERİNİ SEÇTİ.

Ve  şöyle devam ediyordu : Hürriyet dünyasının girişimiyle bir araya gelen 22 bin  blog yazarının oluşturduğu bumads  dijital reklam  platformu'nun bu yıl ikincisini  düzenlediği  bumerang blog ödülleri sahiplerini buldu. 30  binin  üzerinde  kısa  mesajla belirlenen  finalistler arasından 7 ayrı kategorinin  birincileri,   22 kişilik  jüri  tarafından belirlendi.Tören  öncesinde İçerik  Atölyesi Forumu'nda  dünyaca ünlü  bloggerlar  konuştu .

Ödül verilen kategoriler ise şöyleydi: 

* En Bilge Forum Ödülü

* En Çalışkan Blog Ödülü

* En İyi Yerel Site Ödülü

* En Sosyal Blog Ödülü

* En Tarz Blog Ödülü

* En Uyumlu Site Ödülü

* Jüri Özel Ödülü

Haberin alt pasajlarında  Hürriyet Gazetesi Yönetim Kurulu Başkanı  Vuslat Doğan Sabancı'nın  : Blog yazarları için koşa koşa geldim " şeklindeki ifadesi  yer alıyordu.

Bu ifade de bana çok dikkat çekici geldi. Medya Dünyasının İmparatoriçesi,  blog ödüllerine koşarak geliyor. Biz Milliyet Blog olarak yaptığımız toplantılarda hiç bir editörümüzü göremiyoruz. Demek ki çok yoğunlar. Olsun yine de onlara teşekkür ederiz yoğun emekleri için. Kolay değil yüzlerce yazıyı okumak, düzeltmek.

Ödül konusuna tekrar dönersek, bu haber bana BOG DÜNYASININ  muazzam bir gelişme içinde olduğunu açıkça gösterdi .

Blog Dünyası nereye doğru koşuyor?

Bence. gazetelerdeki  köşe yazarlığı yavaş yavaş son bulacak herhalde.

İlginç bir yan daha var. Dünyaca meşhur Bloggerlar toplantıya katılıp konuşma yapmışlar. Kim bunlar? Ben bilmiyorum. Bir bilene sormak lazım. 

AYRICA YİNE BELİRTMEK İSTERİM, NİYE BU KONU BİZİM SİTEMİZDE HİÇ GÜNDEME GELMEDİ ACABA?

Geldi de, ben mi okumadım?

Niye bu konu üzerinde duruyorum, belki merak konusu olur.

Bütün kalbimle inanıyorum ki, Milliyet Blog'da ödül alabilecek çok arkadaşımız bulunmaktadır. Emeklerine acıyorum.

Nasıl bir girişimde bulunmak lazım onu da bilemiyorum.

Ancak 2013  " Bumerang Blog Ödülleri "  yarışmasına katılırsak,  çok iyi olur diye düşünüyorum.

Arkadaşlarımızdan biri kazanır, biz de gurur duyarız.

Yolunuz açık olsun.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..