Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '12

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Sürpriz kalp krizleri

Sürpriz kalp krizleri
 

Kalbim sağlam, ben iyiyim diyenler, kalp krizi açısından en büyük risk altında olanlardır.

Sigara, yağ, şeker, alkol, kolesterol, stres kalbin düşmanıdır. Bunu herkes biliyor zaten. Ama bilinmeyen bir şey var ki, o da ,  her insanın kalple ilgili muayeneyi mutlaka  yaptırmasıdır.

Çevremden ve gazetelerdeki  haberlerden edindiğim bilgi  ve tecrübeye dayanarak söyleyebilirim ki, SÜRPRİZ  KALP KRİZLERİ'  nin başlıca sebebi  doktor muayenesinden geçmemek ve ilaç kullanmamaktır. Tabii bazı istisnalar olabilir ama ben genel olaylardan söz ediyorum.

Benim tecrübeme göre en emin yol  EFORLU TEST yaptırmaktır. Eğer doktor ufak tefek sorun bulursa test sonuçlarında, bu sefer daha emin yol ANJİYO yaptırmak olacaktır.

Günümüzde anjiyo hem kasıktan hem de koldan yapılmaktadır. Ben her iki uygulamayı yaşadığım için koldan yapılan anjiyonun son derece basit bir operasyon olduğunu söyleyebilirim.

Bunları neden yazıyorum?

Orta yaşlılar kalp krizi riskiyle burun buruna gelebilirler. Doktor kontrolu ve ilaç, özellikle kan sulandırıcı bir ilaç, başta aspirin olmak üzere, bu kötü sürprizi önleyecektir.

Ama biliyorum Doktora gitmeyi sevmeyiz.

Ancak evliyseniz, çocuğunuz varsa, eşiniz ve çocuğunuz için kalp kontrollerinizi yaptırınız.

Sağlıklı günler dileğiyle.

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..