Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '12

 
Kategori
Genel Sağlık
Okunma Sayısı
188
 

Sürpriz kalp krizleri

Sürpriz kalp krizleri
 

Kalbim sağlam, ben iyiyim diyenler, kalp krizi açısından en büyük risk altında olanlardır.

Sigara, yağ, şeker, alkol, kolesterol, stres kalbin düşmanıdır. Bunu herkes biliyor zaten. Ama bilinmeyen bir şey var ki, o da ,  her insanın kalple ilgili muayeneyi mutlaka  yaptırmasıdır.

Çevremden ve gazetelerdeki  haberlerden edindiğim bilgi  ve tecrübeye dayanarak söyleyebilirim ki, SÜRPRİZ  KALP KRİZLERİ'  nin başlıca sebebi  doktor muayenesinden geçmemek ve ilaç kullanmamaktır. Tabii bazı istisnalar olabilir ama ben genel olaylardan söz ediyorum.

Benim tecrübeme göre en emin yol  EFORLU TEST yaptırmaktır. Eğer doktor ufak tefek sorun bulursa test sonuçlarında, bu sefer daha emin yol ANJİYO yaptırmak olacaktır.

Günümüzde anjiyo hem kasıktan hem de koldan yapılmaktadır. Ben her iki uygulamayı yaşadığım için koldan yapılan anjiyonun son derece basit bir operasyon olduğunu söyleyebilirim.

Bunları neden yazıyorum?

Orta yaşlılar kalp krizi riskiyle burun buruna gelebilirler. Doktor kontrolu ve ilaç, özellikle kan sulandırıcı bir ilaç, başta aspirin olmak üzere, bu kötü sürprizi önleyecektir.

Ama biliyorum Doktora gitmeyi sevmeyiz.

Ancak evliyseniz, çocuğunuz varsa, eşiniz ve çocuğunuz için kalp kontrollerinizi yaptırınız.

Sağlıklı günler dileğiyle.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Her şeyin başı sağlık Yılmaz Bey.Güzel bir hatırlatma.Selam ve sevgiler.

Şennur Köseli 
 07.12.2012 9:17
Cevap :
Teşekkürler Sennur hanım. Sağlıklı yaşamlar dileğiyle,sevgiler ve selamlar.  07.12.2012 10:45
 

Değerli kardeşim! (Kardeşimle adaşsınız, o şu an Almanya'da yaşıyor, Yazın Marmaris'e geliyor) Biz çok zenginiz, zira ailemizden biz kardeşlere çok büyük bir miras kaldı.Kalp, Şeker, Tansiyon, Spastik kolon. Bütün bunlara rağmen bir fire ile kardeşleren hayattayız.Zira kontrollarımızı, yaptırıyor, tedaviler görüyor, dikkat ediyoruz.Selamlar.Sağlıklı ve mutlu yaşam dileklerimle.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 06.12.2012 17:46
Cevap :
Ne kadar iyi. Herkes sizin gibi olamadığı için, bu yazıyı yazmak istedim. Evet ameliyat oldum ama , çok şükür sağlıklıyım. Yürüyorum, merdiven çıkıyorum, yüzüyorum. Çünkü kalp krizi geçirmedim. Sıgara içmedim. Sağlık kontrollerimi periyodik olarak yaptırdım.Esasında emniyet sübabı olarak by pass olmayı tercih ettim.BU BLOĞU DA GENÇLERE BELKİ YOL GÖSTERİR DİYE YAZDIM. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlıklı günler dilerim.   06.12.2012 20:48
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 437
Toplam yorum
: 2172
Toplam mesaj
: 120
Ort. okunma sayısı
: 1002
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster