Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Fazıl Say, yine saydırmış…

Fazıl Say, yine saydırmış…
 

Önce hükümete yüklenmiş sonra Sertap Erener Hanıma…

Özetle Somali’ye yardımların vicdan meselesi olduğunu vurgulamış, siyasete alet edilmesini eleştirmiş.

Ne mi demiş?

Önce iktidara: "Sanatçı" kişi ile "ünlü" kişi arasındaki ayrımı bilemeyen bir iktidar olması ne acı. Ne kötü bir örnek. Onlar bu ayrımı anlayana kadar gerçek sanatçılar onlara asla yanaşmayacaktır.

Sonra Somali’ye gitme teklifini AKP’den almadığını ama CHP’den aldığını ancak bunu da ret ettiğini şöyle açıklamış: Somali'de yardım için CHP ile birlikte gitmek fikrini reddetmem CHP'lileri ve bu fikri ortaya atan arabulucu dostumuzu üzmüş. Kusura bakmasın; O yardımı, ben kendi vicdanımla yapmak isterim. Seçimlerde CHP'ye dışarıdan kendi çapımda verdiğim internet desteğinin sebebi ise ülkemizdeki aşırı muhafazakarlaşmadan duyduğum tedirginlik idi. Bu siyasi bir konu değildir. Bu yaşamsal bir konudur.."

En son darbeyi Sertap Erener Hanıma indirmiş ve bakın ne demiş?: "Amy Winehouse'a tavsiye ettiği beynin binde biri Sertab'ta olsaydı, Somali'de yardımı, Partizan rant olarak değil vicdan dedi diye yapardı! Bazıları bedenen ölür, bazıları ruhen."


Fasıl Say Beyin, hakikaten dobra dobra, kıvırtmadan, dümdüz, açık, net, anlaşılır konuşması takdire şayandır… Severiz, sevmeyiz o ayrı meseledir fakat omurgalı duruşuna kimse laf edemez…

Kızılay Başkanı niye istifa etti? Bilinmiyor ama tahminim odur ki, Türkiye Halkı’nın gönüllük esasıyla çalışan Kızılay Kurumunun, diğer dindar yardım kuruluşlarına yamanmaya çalışıldığı çok net görülmektedir. Yani Kızılay yardımları Somali’ye gidecek ama dindar yardım kuruluşları prim yapacak… Mesele budur bence…

Gelelim başka densizliğe… Twitter'da “Somali'ye neden beni götürmemişler” diye soran Hilal Cebeci Hanıma, AKP Genel Merkez Gençlik Kolları Başkanı İsmail Karaosmanoğlu bakın ne demiş? “Somali’dekilerin ekmeğe ihtiyacı var kaşara değil.’’

Abi, bu zat haddi hududu çoktan aşmış artık… Oysa ben Osman Beyin yerinde olsaydım aynen şu cevabı verirdim: Hilal Hanım Efendi, yardım kampanyasına dair gönüllüğünüz için çok teşekkürler… Belki başka zaman size de yer veririz…

Tamam işte, olay bitmiştir.

Her şeyden önce bir kadına bu tarz sokak ağzı jargonuyla hitap etmesi o insanın bilinçaltı dünyasında kadına dair duruşunu, düşüncesini kabak gibi ortaya çıkarıyor bu bir...

Çok ayıp ya… Hadi şahsi düşüncesi böyle desem geçeceğim fakat arkadaşımızın kurumsal kimliği vardır. Nedir o? AKP Genel Merkez Gençlik Kolları Başkanı… Olmadı İsmail Karaosmanoğlu Bey, hiç olmadı! Bu da iki…

Üçü de siz deyin gayri…

Ömer Özdamar

Bucak-BURDUR

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..