Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe Seyircisi

Fenerbahçe Seyircisi
 

Fenerbahçe Galatasaray maçına, karaborsadan bulabildiğim biletlerin üzerinde koltuk ve sıra numaraları yazan biletle gittik…

Senelerdir maç seyretmek için statlara gitmiyordum. Fenerbahçeli Kızıma söz vermiştim. Hem de Fenerliler arasında maçı seyredecektim. Öylede olabilmeliydi. Sporda centilmenlik felsefesini benimsemişimdir her zaman…

Maç saatine bir buçuk saat var. Stat önü tıklım tıklım Fener taraftarıyla dolu. Migros tribününe gireceğiz, genç Fenerbahçelilerin yeriymiş burası…

İlk kontrol kapısından koyunlar gibi üst üste, yarım saat bekledikten sonra içeri girebildik… Etraf Polis kontrolü yapan memurlarla dolu. Üst arama kontrolü yapılıyor… Bozuk paralar ve fotoğraf makinelerindeki pillerin çıkarılıp kutuya atılması isteniyor… Herkes uymak zorunda… Öylede diyor polis memur…

Sorunsuz ilk aramadan geçip merdivenleri çıkıyoruz. Kısa bir beklemeden sonra dönerli kapıda biletlerin barkodu kontrolü yapılıp geçiliyor. İçerideki görevli bileti kestikten sonra, artık stat içerisindesin…

Biletlerimiz numaralı ya, koltuk arayıp yerimize oturmanın hayaliyle merdivenlerden çıkıyoruz. Maça daha bir saat var. Tribünün merdivenleri kapıya kadar dolu, adım atacak yer yok… Hayallerim birden bu manzara karşısında yok oluverdi… Kızımı korumaya alarak bir kenarda tünedik… Merdivenlerde ve ayakta…

Maç saati geldi…

İstiklal Marşımızı söylerken tüm sıkıntıları unuttum…

Maç Fenerbahçe’nin 4–1 ‘lik galibiyetiyle sona erdi…

Yolda yürürken aklıma gelen sorular vardı.

1- Toplanan bozuk paralar ne yapılıyor… Eğer yasaksa içerideki büfede alış veriş yapanlara, para üstü bozuk para olarak niye veriliyor…

2- Piller toplanması ise ayrı bir komedi. Her seyircide cep telefonu ve içinde pil var. Bu ne perhiz ne lahana turşusu…

3- Büfede on kuruşluk bir bardak su, bir buçuk liraya satılıyor…

4- Numaralı biletim varken ayakta duracak yer bulunmuyor. Ailesiyle, çocuğuyla maça gelenler, maçı izlemekten çok çocuklarını koruma savaşı veriyor…

Fenerbahçe stadının denetimi herhalde Fenerbahçe yönetimi tarafından yapılmakta!!!!!

UEFA tarafından onaylanan bir stat böyle olmamalı…

Fenerbahçenin internet sitesinden yapılan açıklama “Stadımızda UEFA ve Türkiye Futbol Federasyonu uygulamaları gereği,tüm merdiven boşluklarının ve giriş-çıkış kapılarının boş bırakılması gerekmektedir”

Seneler sonra ilk kez keyifle maç izlemek için Fenerbahçe stadına gittim… Maalesef o keyfi alamadım…

Fenerbahçe’yi ve Fenerlileri galip geldikleri için yürekten kutluyorum…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..