Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '06

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Ferdi kurtuluyor!!!

Ferdi kurtuluyor!!!
 

Televizyonda ne de güzel yardım edermiş benim sevgili ülkemin sevgili bakanları milletvekilleri...

Allah sizden razı olsun. Kapılarınızı onca aşındırmamızın karşılığını televizyonda da olsa aldık...

Ferdi kurtulsun da gerisi umrumda değil diyemedim zaten hiçbir zaman. 3 hastanemizde (cerrahpaşa, çapa ve hacettepe) artık ilik nakli ücretsiz olarak yapılacak, bunun sözünü de sevgili sağlık bakanımızdan aldık. Süpersiniz bakanlarım benim! Demek artık sadece karşıdan bakmayacaksınız...

Sonunda Ferdi kurtuluyor!

Eğer Ferdi'nin bu hastanelerden birine naklinde sorun yaşanmazsa ve uygun donör yani ilik kısacası, bulunursa Ferdi kurtulacak. Hep dedik ya tek çözüm para değil diye...

Ama para bulundu!

Ben hala tam sevinemiyorum. Gerçekten uygun ilik bulunduğu gün ben de süper mutlu olacağım.

Yardım eden herkese!

Biberiye abla! Melda abla! Açelya! Herkese ama herkese çok teşekkürler.

Yıkılan dünyamı bana geri verdiniz, Ferdi yanıma gelecek, çok teşekkür ederim!

İkbal abla sen bitanesin. Senin programın olmasa belki de... Söylemek bile istemiyorum! Çok sağol çoooookkkk!

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..