Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Savunma Sporları
 

Fidanlar ağaca, ağaçlar ormana dönmeli yurdumda

Fidanlar ağaca, ağaçlar ormana dönmeli yurdumda
 

İnsanlar hep yaptıklarını yıkmışlardır bugüne kadar. Niyemi bunun cevabını bende bilmiyorum. Yurdumuzda ağaçlandırma faaliyetleri hızla sürerken bir kıvılcım herşeyi yok etmiştir. Yılların emeği ucu bucağı görünmeyen ormanlarımız bir anda yok olup gitmiştir. Oysa biraz dikkat olsa yurdumun her yanı yemyeşil cennet olacak.


Geçenlerde bir apartman toplantısında komşum dediki bahçenin heryerini zapdettin biran sinirlendim. Beş yıl önce dikmiş olduğum oniki ağacın dört tanesini kesip attım. Onları ben dikmiştim. Her sonbahar yaprak döküşlerini her ilk bahar tomurcuk açışlarını izleyip zevklenmiştim ama keserken hiç düşünmedim. İnsan diktiği ağacı kesermi? Kesermiş demekki. Oysa daha yeni meyve vermeye başlamıştı ağaçlarım. Ben yaptım ben yıkarım. Etrafıma baktım herkez bakıyor ama hiç müdahale etmiyordu. Hatta hatta ağacı kesişimden zevk bile alıyorlardı. Ya kardeşim ya dik kesme yada dikme heryer çorak arazi olsun. Ağaç kesmek çok büyük günah diyorlar. Demekki günahı sevabı bilen yok yada bir anlık öfke. Zenciler özgürlüklerini kazanmak için yıllarca uğraşmışlar. Kızılderililer ise hiç köle olmamış zenciler çoğalmış kızılderililer yok olmuş. Ya dik durup yok olacaksın yada boynunu eğip köle
Dikilen ağaçları kesmeyelim hatta yenilerini dikelim bizlerin ağaçlara ihtiyacımız var çünki ağaçlar doğanın dengesi saygılar sunuyorum.
 
Toplam blog
: 11
: 7972
Kayıt tarihi
: 17.11.06
 
 

1968 Konya doğumluyum. Evli 2 çocuk babasıyım. Taekwondo ile uğraşmaktayım...