Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '12

 
Kategori
Futbol
 

Fikret Orman Başkanlığındaki Besiktas Yönetimini yürekten tebrik ediyorum...

Fikret Orman Başkanlığındaki Besiktas Yönetimini yürekten tebrik ediyorum...
 

Formandaki Ay yildizin anlami birkez daha goruldu ... Tebrikler Besiktas.


Hava soguk ve azda olsa biraz nemli saha oynamaya uygun ve takimlar sahaya cikacak elbette ellerinden geldiklerince ,verilen taktikler dogrultusun da oynayacaklar.. Ya kaybedecekler yada kazanacaklar..  Bunlar olagan seyler. Spor karsilasmasi sonucta.. Bir taraf uzulecek bir taraf sevinecek buraya kadar dogru.

Futbolcular sahaya cikIyor oda ne...!!! Gozlerime inanamiyorum.. O ufacik cocuklarin gozlerindeki o isik sanki stad aydinlatmasini bile gecmis… Adeta bir isik yumagi olmuscasına  icime doguyor.. Utanmasam aglayacağım… O kadar seyirci icinde burnumun diregi ceryan carpmis gibi sizliyor…  Gozlerimden yaslar siraya girmis once ben cikacam diye icimde kavga ediyor.. Fair Play adi altinda o sahaya cikan cocuklar var ya hanİ ... :) Hepsinin uzerinde eldiven ,esorfman hatta sapka aman Allah’im gozlerime inanamiyorum diye,  kendi kendime sevincten ates basti beni ve Eskisehir spor formami cikardim (mecazi anlamda ) ustumden, usumuyordum…  Çunku artik bende o cocuklar gibi, gozlerindeki o sevincli isikla simsicaktim. Tebrikler Besiktas kulubu baskani Fikret ORMAN ve tum yonetimine…  Butun kalbimle tebrikler..

Maca gelirsek bana cok supriz gelmedi sonuc cunku ben demistim demeyi de ukalalik  sayiyorum,..  Sadece on sezi diyelim.  Keske bu yazimi bir Besiktas’li teknik yoneticide okumus olsaydi..  Ama neyse biz gelelim maca.

 Harika bir Besiktas kendi sahasinda karsi takimi karsilayan ve fisek gibi kontrataga cikan bir Besiktas, zaten beliydi ilk dakikalarda sayisal olarak one gec, geri cekil ve rakip takimi orta saha icin de oynatmadan oynuyor ve de ilk 15 dakika icinde hakikaten oyle bir Besiktas vardi ki saldiri usutune saldiran ve 5.dakikada Holosko' nu golu Besiktas 1-  ESES  0. 15. dakikadan sonra Eskisehirspor  toparladi ama bu sefer karsisinda duvar gibi bir Besiktas gec gece bilirsen savunmayi. Bu arada maci seyrederken Eskisehirspor golu yedigi anda yanimdaki seyircinin bir lafi cok hosuma gitti aynen yaziyorum; :)  '" ya servet, sen topa donunceye kadar mevsimler donuyor haberin yok" hakikatten Servetin buyuk hatasi ama gol mu? Tabi ki harika bir gol.

2. devre Besiktas gene saldiracak ilk15 dakika bir gol daha ve sonra duvar bir mudafa ve mac boyle biter dusunuyordum.  Kontrataga dayali oynadigi icin geride acik vermiyor toplu cikinca birde Eskisehir risk alacak Besiktasin isi kolaylasacak ama Eskisehir 1-1 yaparsa Eskisehirspor galip bile gelebilir diye dusunurken mac ikinci yari gene basladi ve dedigim gibi kontrataktan, Eskisehirspor hucuma kalkmaya calisirken kaptirilan bir top ve Almieyda bir gol daha atiyor dakika 66 ve 2-0 oluyor.

Tamam buraya kadar dusunduklerim dogru cikti ama tek dusunmedigim sey  Samet AYBABA'nin boyle bir hata yapacagini hic dusunmedim. Yaptigi degsikliklerle Eskisehirsporun ekmegine yag surdu ve olan oldu 82 ci dakikada penalti ve gol Eskisehir atti Necatiyle penaltidan. Mac bitti derken tamamen konsantresini birakmis Besiktas karsisındaki takimi ciddiye almayan Besiktas kalesinde ikinci golude Nuinu ile gordu ve mac 2-2 berabere bitti.

Mac sonu aciklamalarda Samet hoca; ‘’ Fernandez olsaydi boyle olmazdi .. Biz Turkiye’de en iyi futbol oynayan Takimiz ‘’ diyorsun…  Dogrudur ..Tamam da hoca, Holosko’yu cikartan benmiydim  o kanadi bosa cikaran diye sormak lazim..  Niye ciddiyetini 80. .dakikadan sonra bozdun da oyuncu degisikligini yaparken karsidaki takimin neler yapacagini dusunemedin???? Bunun boyle olacagini ben yazmisitim ama sen okumamissin ne yapayim… Espri bir yana.... Besiktas kulubunu candan tebrik ediyorum..  Tekrar o guzel davranisi ile cocuklari simsicak oraya cikardigi icin…

MAC BITER SPORTMENLİK  BAKI KALIR

Huseyin KURAN

 

 
Toplam blog
: 13
: 185
Kayıt tarihi
: 20.11.12
 
 

Üniversite mezunu, emekli, Eskişehir'de oturan koyu bir Galatasaray taraftarıyım... Futbola dair ..