Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Film ve dizilerde başoyuncunun adı genelde Kemal; ama ben 20 yıldır Kemal adında birine rastlamadım

Film ve dizilerde başoyuncunun adı genelde Kemal; ama ben 20 yıldır Kemal adında birine rastlamadım
 

ADI KEMAL OLMASA KARİZMASI EKSİK Mİ OLACAK? KARTAL TİBET FİLMİ Mİ ÇEVİRİYORUZ?


“Haksızlık ediyorsun Korkut, İsmail abinin dedesinin adı Kemal ya; sonra Namık Kemal var, Mustafa Kemal var, Yaşar Kemal daha dün öldü…”

Yaşayanlar lan yaşayanlar! Şimdi Bakırköy’den çık, Karaköy, Taksim, Kadıköy… Yol paranı da vereyim. 1000 kişiye sor, belki adı Kemal olan çıkmayacak… Peki, bu çok zeki filmcilerimiz o pek meşhur “Kemal”lerini nereden buluyorlar?

Belki de Türkçe sözlükten falan bulurlar, insan çocuğuna bu ismi koymak istese bile hatırlayamaz, neydi diye TDK’na sorar.

Ya tamam ama bu filmciler bu kadar dünyadan habersiz olabilirler mi? Kemal/Murat vs flaş isimler, diziye/filme ayrı bir hava katıyorlar ama genç izleyiciler bu isimleri o kadar bilmedikleri için yadırgayabilirler. E çünkü çocuk etrafına bakıyor Kemal diye biri yok. Kılıçtaroğlu deme bana, adam 70 yaşında!

“Murat ile Nazlı” da Murat olur; ama “Zengin Kız Fakir Oğlan” da Kemal komik düşüyor. Eminim gençler bu diziyi hiç seyretmiyordur. Adamın adı Kemal, kızının adı Hülyam, ne alaka! Artık günümüzde pek kullanılmayan, toplumun içinde arasak da bulamayacağımız bu “müzelik” isimleri modern dizilere niye koyuyorsunuz ki… Onun için insanlar TV ile ilgili profil doldururken “Hiç izlemem ya da açıksa bakarım” diyor. Senin “Kemal”in bana bile hitap etmiyor, gençler ne yapsın!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..