Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Filyos'lu Fatoş'un Hediyesi

Sarı aygaz çakmağı hediye etmişti

Köy evimize konaklama için oda yaptırınca

Filyos'ludur Fatoş, fabrikada çalışırdı babası

Orta okula giderken fabrika kızları denirdi onlara

Ateş tuğla fabrikasının lojmanlarında kalırlaedı

Filyos'a yerleşmişti ailesi, hala Filyos!ta yaşarlar

Cumhuriyet kadını, çağdaş modern bir insandır.

Emeklilik hayatını yaşamakta, güler yüzlü, neşeli bir bayandır.

İki ablası daha var Fatoş'un, Neşe ve Saime adında

İkisi ile de aynı sınıfta okumuştuk, orta sonda

Adı gibi neşeliydi, güler yüzlüydü Neşe

Saime de güler yüzlü beyaz tenli güzel bir kızdı

Sarı küçük aygaz çakmağını kullanmaya başladım

Her kullanışımda Fatoş hanımı hatırladım,

Bir aygaz çakmağı deyip geçmemek lazım

Ne güzel şey bu hediye alma işi

Değer verildiğimi, sevildiğimi anlattım.

Tabi her aletin bir kullanım ömrü var

Sarı aygaz çakmağı da bitti tabi

Fatoş hanımı gördüm bir gün Filyos'ta

Sarı aygaz çakmağım bitti deyip yenisini istedim

Benimki de işdeğil hani, hiçbir hediyenin yenisi istenir mi

Tamam dedi güler yüzüyle, hep böyle yüzü gülsün isterim

Filyos'a gittiğimde  yeni hediyem için şimdiden teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..