Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '20

 
Kategori
Şiir
 

Filyos'lu İffet Sultan

Karşıda çiğ köfteci dükkanında oturuyordu yalnız

Şık, zarif ve güzeldi, gençlik yıllarında tanırdım kendisini

emeklilik hayatını yaşıyor şimdi, çağdaş cumhuriyet kadını

Beni davet etmiş, gittim karşısına oturdum, tanışma faslı başladı

Güzel konuşuyor, sohbeti tatlı, zeytin siyahı gözleri vardı

Eski yeşilçam sinema sanatçılarına benziyordu

Gençlik resimlerini paylaşmıştı bir gün sosyal medyada

Film yıldızlarını aratmayacak kadar güzeldi

Kitaplar dolusu kütüphanesi var evinde,iyi bir kitap okuruydu

Mazbut bir bayan geldi yanına elinde sepetiyle

Bir düşküne yemek götüreceğini söyledi kadın

Niye götürüyorsun diye sertçıkışmıştı kadına

Böyle hoş bir kadın nasıl söyler diye düşündüm

Kendi aralarında bir konu,samimiyetleri vardı.

Bir bahise tutuştuk daha ilk konuşmamızda

Çikolatasına olsun demişti, az olur votkasına olsun dedim

Ben kazandım bahisi ama bizimvotka hala gelmedi

Rusya'dan gelecek  dedi bir yakını varmış

Aradan üç sene geçti hala gelmedi bizim votka

Uzun yıllar önce yerleşmişler Filyos'a ailesiyle

O Filyos'un İffet Sultanıydı, herkes onu tanırdı

Filyos caddelerinde yürürken herkes ona bakardı

Sevgi dolu yüreği, Filyos'ta tanınır sevilirdi

Her Filyos'a gidişimde yolda karşılaşırdık

Güler yüzüyle hoş geldiniz derdi

Uzaktan gördüm bir gün yanına gittiğimde

dikkatimi çeken hoş bir yelek giymişti

Bu çevre mağazaların ürününe benzemiyordu

Eskiden İstanbul'dan aldığını söyledi

Bir eve taziyeye götürdüm bir bayan arkadaşıyla

Dönüşte üst yolda inerken 'Filyos dedikoducu bir yer' dedi.

Bozulmuştum tabi, olsun reklam aşkımız olurdu diye düşündüm

Havam değişir, tüm erkekler beni kıskanırdı, iyi olurdu

Facebook paylaşımlarında herkes ona İffet Sultan diye yazardı

Şu tarihi dizilerde rahatlıkla Kösem Sultan rolünü oynardı.

Bir gün bir hediye aldığını söyledi, gittim bir kaşkoldu güzeldi.

Kadın erkekten ne ister diye sorulmuştu Facebook'ta

Sadece sevgi yeter diye yazmıştı, bir gönül insanıydı.

Karşılıksız başladı sevgimiz bizim karşılıksız sürüyor

Bu kargaşa, hır gür dünyasına ne güzel insan İffet Sultan

 

14.06 .2020 Düzce

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..