Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Fırtınalı maçta gol yoktu!

Fırtınalı maçta gol yoktu!
 

0-0


Trabzonspor’la bugün kendi sahamızda karşı karşıya geldik. Böylece 34 haftalık maratonun yarısını noktalamış olduk.

Maça gelince Avrupa’dan mı maç izliyoruz ya da Dünya Kupasından bir maç mı onu çözemedim. Çünkü sahada oynayan takımların giymiş formaların biri Fenerbahçe’nin diğeri de Trabzonspor’undu. Yerde İstanbul’da ki Şükrü Saraçoğlu Stadına benziyordu.

İlk önce ben iki takımın formalarını ıslatan her iki takımın oyuncularını kutlamak istiyorum bizlere doyumsuz maç izlettikleri için.

Hakem de kusursuz maç yönetti bir iki pozisyon dışında.

Ancak daha Fenerbahçe’nin bir sürü eksikleri var. İlerde yaptıkları atakları biraz cılız kalıyor. Güiza halen haftalar geçmesine rağmen takıma adapte olmuş değil. Eline geçirdiği fırsatları değerlendirmemek için elinden geldiğini yapıyor. Laubali hareketleri ile hem takım puan alamıyor hem de takıma zarar veriyor.

Kalede Volkan Babacan Fortis Kupasında oynamış formda olduğunu göstermişti. Hatta Volkan Demirel’e gözdağı vermişti. Volkan Demirel’de maç boyunca yapmış olduğu kurtarışlarla kale güvence de der gibiydi.

Alex oynadı fakat 62. dakikada oyundan alınışı sırasında yüzünü buruşturmasında bir anlam veremedim. Kulübe de terli forması ile oturup maç bitimine kadar düşünceli olarak su içmesine ne demeli. Terlisin ve hava da soğuk olmalı, Üşüteceksin ve hasta olacaksın kaptanım.

Gökhan ve Roberto Carlos Fenerbahçe’de ayakta kalan oyuncular. Dolayısıyla Trabzonspor’a geçit vermediler. Bir de beğendiğim oyuncular arsında Selçuk’ta var. Allah nazar değmesin.

Eve gelirken her zaman uğradığım markete uğradım. Oraya Fenerbahçe – Trabzonspor maçını izleyen biri “Ben uzun zamandır böyle bir maç görmedim. Trabzonspor eline geçirdiği fırsatları değerlendirseydi 5 ya da 6-0 kazanırdı” demez mi? Ne alaka ben bir iki pozisyonun dışında bir şey göremedim. Trabzonsporlu mu ne?

Galatasaray’ın kaybettiği haftada 2 puan kayıp yaşadık. Bundan sonra ki maçlara eksiklerimizi tamamlamamız ve maçlara daha konsantre olmamız lazım.

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..