Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Teşekkürler

Teşekkürler
 

Yer Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu stadı. Sahada ise 11 tane aslan, yüreklerini ortaya koyan Trabzonspor'lu futbolcu, yüreklerini ortaya koyan diyorum, çünkü; karşılarında Türkiye'nin büyük kulüplerinden Fenerbahçe var. Kendi evinde seyirci avantajını iyi kullanmasını bilen bir takım Fenerbahçe...
Ama bu gece öyle bir Trabzonspor seyrettim ki, belki de bana göre değil gecenin, yarım sezonun en iyi topunu oynayan bir takım vardı sahada. Orta sahada Fenerbahçeli futbolcular topu ayaklarına aldığı her pozisyonda pres yaptılar, defansta canlarını dişlerine taktılar, ama yalnız ileri uçta forvette oynayan futbolcu arkadaşları biraz becerikli olsaydılar, bu gece onlar için belki de bayram olacaktı.
Gelelim Fenrbahçe'ye bana göre hemen acil tarafından iyi bir golcüye ihtiyaçları var. Hele kenarda oturan Semih'e nasıl kıyılıyor şaşıyorum. Tamam adam belki sakatlıktan yeni çıktı ama, en azından ceza sahası içinde nerede, ne zaman ve nasıl durucağını iyi biliyor. Guiza gibi ceza sahasında topa kafa vurucam diye yalandan atlamıyor. Tabi gecenin kahramanı kaleci Volkan'ı es geçmemek lazım. Bu gece öyle bir maç çıkardı ki maçı seyrederken keşke bizim kalecimiz olsa dedim. (zaten mili takım kalecimiz) Özellikle maçın başlarında öyle bir top çıkardı ki adam vallahi havada asılı kaldı ve topu kornere çıkardı. Hele ilerlemiş yaşına rağmen Roberto Corlos'un yapmış olduğu bindirmeleri zevkle izledim. Bu gece Fenerbahçe mi 2 puan kaybetti? Yoksa Trabzonpor mu bir puan kazandı? diye sorsalar iki takımında kale önünde gol pozisyonu çok olduğu bir maçta Trabzonspor'un 2 puan bıraktığını ve de galibiyeti kaçrdığını yakaladığı net gol pozisyonlarını sayarak söyleyebiliriz
Ama kazanan bu akşam Türk futbolu diyebiliriz çünkü iki kale önünde de bolca gol pozisyonun yaşandığı ve de seyri güzel bir mücadeleyle İngiltere liglerini aratamadılar bize. Teşekkürler Trabzonspor, teşekkürler Fenerbahçe.

 
Toplam blog
: 9
: 507
Kayıt tarihi
: 08.01.09
 
 

1977 İstanbul doğumluyum, evli ve dünyalar tatlısı bir kızım var. Halkla ilişkiler mezunuyum. Her..